• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    Gelukkig gaat Marvin nu leuke dingen met vrienden doen, want ik merk dat hij het nodig heeft. Vooral omdat we zowat dezelfde gedachtengang hebben en hij zichzelf ook gek maakt als hij te lang alleen is en zo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dougal schreef:
    oh en ik weet nu dat mijn opa niet in zijn slaap is overleden, zoals ik al 14 jaar denk, maar dat hij euthanasie heeft laten plegen... 😕 muh


    tbh was het maar beter zo :/ het is echt geen fijne gedachte en zeker niet zo jong om dat al te weten
    nja ik snap wel dat het nogal vreemd voelt dat 'iedereen erover gelogen heeft' maar dat is nog steeds voor je eigen bestwil dat ze het deden
    ik zou iemand onder pak nu twaalf echt nog niet gaan vertellen over euthanasie (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dougal schreef:
    (...)

    met kijken is niets mis. en mensen voor studentenkamers worden uitgezocht, hospiteren en zo. je kan dus best terechtkomen op een plek waar mensen niet per se elke avond uitgaan (dat gebeurt uberhaupt amper) en waar je lekker je eigen ding kan doen.


    Of sociale huurwoningen. Die zijn verkrijgbaar in allerlei prijsklassen


    26 - 02 - '16

    MabeI schreef:
    (...)

    Ik ken dat, I just started xd Ik heb geen verkoudheden, ik heb verkoudheid vrije periodes :'D Ik leef met je mee (;


    Tbh denk ik dat het mijn allergie is, of iets chronisch. Dat laatste hoop ik niet


    26 - 02 - '16

    I don't like it seeing him so sad :c
    Ook als hij foto's stuurt, je ziet gewoon hoe sad hij eigenlijk is. Meh. Ik hoop echt dat we elkaar snel een keer kunnen meeten en dat we kunnen knuffelen en heel veel lol kunnen maken.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2016 - 16:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Demiguise schreef:
    (...)

    Of sociale huurwoningen. Die zijn verkrijgbaar in allerlei prijsklassen


    Dat sowieso! Die zijn over het algemeen van een lagere prijsklasse zodat vrijwel iedereen het kan betalen. Zelf zit ik in een studentenwoning slash sociale huurwoning in Groningen. Het is hier wat gemixt, maar ik hoef slechts het portiek en de fietsenstalling te delen.

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    tbh was het maar beter zo :/ het is echt geen fijne gedachte en zeker niet zo jong om dat al te weten
    nja ik snap wel dat het nogal vreemd voelt dat 'iedereen erover gelogen heeft' maar dat is nog steeds voor je eigen bestwil dat ze het deden
    ik zou iemand onder pak nu twaalf echt nog niet gaan vertellen over euthanasie (:


    Ja, dat is ook wel zo, maar het kwam ineens ter sprake dus ik had amper tijd om me erop voor te bereiden, zeg maar. :') Ik was 6 op dat moment, dus ik zou er toen helemaal niks van snappen, maar het kwam nooit meer ter sprake en ik weet niet of mijn ouders wisten dat ik en mijn zusje nog altijd dachten dat hij in zijn slaap overleden was haha

    [ bericht aangepast op 11 dec 2016 - 16:43 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dougal schreef:
    (...)

    Ja, dat is ook wel zo, maar het kwam ineens ter sprake dus ik had amper tijd om me erop voor te bereiden, zeg maar. :') Ik was 6 op dat moment, dus ik zou er toen helemaal niks van snappen, maar het kwam nooit meer ter sprake en ik weet niet of mijn ouders wisten dat ik en mijn zusje nog altijd dachten dat hij in zijn slaap overleden was haha


    mhhja het is nu niet dat je er elke dag over praat inderdaad en ik denk dat het voor je ouders ook niet simpel moet zijn out of the blue te vertellen aan hun kinderen hoe haar/zijn ouder echt is overleden evenmin het voor jou gemakkelijk zal zijn


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wauw deze trein maakt gezonde geluiden.. #not.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Allerton schreef:
    Wauw deze trein maakt gezonde geluiden.. #not.

    treinen zijn lelijk


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Als ik te vreten wil kopen van mijn eigen geld, dan mag dat toch? Sleur me dan niet de winkel uit dat t niet mag. Tis niet jouw geld.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben twintig. Behandel me niet als een kind.

    Oh mijn god, ik kan morgen waarschijnlijk niet eens op mijn benen staan :W
    Hoe ga ik ooit mijn bed uitkomen? D:

    // WAT THE ACTUAL FUCK? Ik kan niet eens mijn nieuwe busrooster bekijken? Slecht arriva, dit vind ik echt heeeel slecht.

    //NEENEENEE. Godver. Als die bus nu nét iets te laat is, dan zit ik echt ver in de stront. Op een hoop van zegen dan maar :W

    [ bericht aangepast op 11 dec 2016 - 17:21 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    That sad sad moment when you drop a piece of chocolate and you know how often the floor is cleaned :c


    Mhm?

    Het enige voordeel van examens is dat je een hele dag in je pyjama kan zitten en niemand er iets van zegt.


    <3

    Ik ben de hele dag nog niet van mijn kamer af geweest. How sad.