• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    DociIe schreef:
    De oma van mijn broertje is overleden. Mijn overopa ligt in het ziekenhuis en het gaat niet zo goed met hem.


    Gecondoleerd en enorm veel sterkte. Als je wil praten ofzo, u know where to find me.


    Heaven is a place that we all have

    Graves schreef:
    (...)
    Ik ga je wel gay beers buy-en hoor. Hoort erbij ;3 Na 5 jaar eindelijk huwelijksreis.




    Ik had niet anders verwacht. v-v


    I'll see you on the dark side of the moon

    and every breath we drew was hallelujah


    i put the fun in funeral

    nah i don't exist


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    Gecondoleerd en enorm veel sterkte. Als je wil praten ofzo, u know where to find me.

    Het is officieel niet mijn oma, dus ik heb er niet echt moeite mee. Heb haar al 12 jaar niet meer gezien (:
    Toch bedankt ^^

    Gollem needses some friens

    [ bericht aangepast op 10 dec 2016 - 20:50 ]

    Ga wat eten. Doe maar.


    Caution first, always.

    Waarom doe je nou weer zo... wauw zeg. Gelijk mijn stemming verpest, dankjewel hoor.
    Ergens wil ik er nu dan wel iets van zeggen maar dan ga je me afsnauwen en dan loop je waarschijnlijk weg. Zoals altijd.

    Gibbs schreef:
    (...)







    aww, wat een fluffballs. dankje yol <3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Eigenlijk hoop ik gewoon dat je antwoordt: "we gaan wel voor de herkansing". Dan hoef ik me deze week niet dood te werken.


    Square schreef:
    (...)

    aww, wat een fluffballs. dankje yol <3


    Als je wilt praten oid weet je me te vinden eh? <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Volgens mij is mijn vriend een psychopaat. Niet dat hij zwaar gestoord is en met een mes rondloopt. En ik wil ook niet edgy zijn. Maar we hadden wat tests gedaan en kwamen er op uit dat hij wellicht een persoonlijkheids stoornis had.

    Menswear schreef:
    nah i don't exist


    Yes you do
    Otherwise I would like thin air, impossible

    [ bericht aangepast op 10 dec 2016 - 21:25 ]

    Wortelsap schreef:
    Volgens mij is mijn vriend een psychopaat. Niet dat hij zwaar gestoord is en met een mes rondloopt. En ik wil ook niet edgy zijn. Maar we hadden wat tests gedaan en kwamen er op uit dat hij wellicht een persoonlijkheids stoornis had.


    Dus ik ben ook een psychopaat nu? Ok.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oeps, pardon. Ik realiseer mij nu pas dat er meerdere soorten persoonlijkheids stoornissen bestaan. Anyways, hij heeft echt traits van een psychopaat. Zoals geen schuldgevoelens etc.