• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    Oh hello panic attack.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Goldstein schreef:
    (...)

    Mijn zus was een hele goede kapster, maar moest stoppen door allergieën. Ze knipt nu nog enkel vrienden en familie, maar ze is beter dan de gemiddelde kapster dus dat komt wel goed haha.


    oooh handig! stuur me een voor en na foto ^^
    waar had ze een allergie voor dan? :/ echt jammer


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik weet niet. Het meest gelukkig ben ik gewoon als ik lekker kan gamen met m'n vriend. That's it. Hou je hele volwassen leven lekker bij je, met kinderen krijgen en verzekeringen en 9 tot 5 banen.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Mam, heel lief dat je zo gastvrij bent, maar ik vind het niet fijn dat je mensen nog twee uur langer binnen houdt zodat ik niet op tijd kan slapen.

    Also, zussen die jouw gesprek met vrienden overnemen zodat jij erbij kan zitten als een zak aardappelen die er met geen mogelijkheid tussenkomt, is ook niet alles.

    Familie kan je helaas niet kiezen. 💣💥💨


    26 - 02 - '16

    DociIe schreef:
    Ik stikte net bijna. Jammer dat het bijna was. Al zou ik niet dood willen gaan door te stikken tbh.


    (...)
    Ik vind ze heerlijk om te zien :D Echt al dat bloed en gore en afgehakte lichaamsdelen :3 Helemaal mijn ding.


    Please, zoek hulp oké? Gewoon omdat het best wel beangstigend klinkt. Het eerste, niet dat over dat bloed en zo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom hebben mijn vrienden allemaal playstations? :c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    oooh handig! stuur me een voor en na foto ^^
    waar had ze een allergie voor dan? :/ echt jammer


    Allerlei stofjes die in alle haarverf en bijna alle shampoo's en andere haarproducten zitten. Het zijn moeilijke namen dus ik weet ze niet uit mijn hoofd maar ja het was best een hele klap voor haar. Gelukkig werkt ze nu bij de keurslager waar ze het heel leuk heeft maar tis niet der passie helaas. Ze wilde echt heel graag kapster worden. Al echt sinds de basisschool. Dus ze is blij dat ze morgen weer even los kan gaan op mijn naam ^^

    En zal ik doen c:


    Happy Birthday my Potter!

    Inactief gaan heeft toch geen zin, want dat kan ik niet volhouden, maar het voelt soms erg aanlokkelijk.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    What the fuck.


    26 - 02 - '16

    Pickett schreef:
    Inactief gaan heeft toch geen zin, want dat kan ik niet volhouden, maar het voelt soms erg aanlokkelijk.

    No D:
    I don't wanna miss you here (no_chears). You are the buddy to my Quizlet (if that even makes sense).


    Deep inside, I've never felt alive

    Pickett schreef:
    Inactief gaan heeft toch geen zin, want dat kan ik niet volhouden, maar het voelt soms erg aanlokkelijk.


    Waarom? Ik zie zoveel leuke initiatieven van jouw kant en ideeën (no_chears)


    26 - 02 - '16

    British people shouldn't be allowed to vote anymore :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Goldstein schreef:
    (...)

    Allerlei stofjes die in alle haarverf en bijna alle shampoo's en andere haarproducten zitten. Het zijn moeilijke namen dus ik weet ze niet uit mijn hoofd maar ja het was best een hele klap voor haar. Gelukkig werkt ze nu bij de keurslager waar ze het heel leuk heeft maar tis niet der passie helaas. Ze wilde echt heel graag kapster worden. Al echt sinds de basisschool. Dus ze is blij dat ze morgen weer even los kan gaan op mijn naam ^^

    En zal ik doen c:


    en zit dat echt in elk merk? want je hebt bepaalde merken die met 'biologische' stoffen (dat beweren ze toch xd) werken
    mmh alsnog is het echt jammer voor haar passie inderdaad want in mijn ogen moet je niet per se iets speciaals oid doen nee je moet iets doen dat je graag doet
    ik werk veeeel liever in de fruitwinkel dan in de apotheek :')

    wel tof inderdaad dat ze toch nog bij vrienden en familie kan knipknipknippen ^^ ik neem aan dat die allergie alleen is bij grote hoeveelheden en zo? dus als ze er een volle week mee in aanraking is


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Occamy schreef:
    (...)
    No D:
    I don't wanna miss you here (no_chears). You are the buddy to my Quizlet (if that even makes sense).

    Haha yeah, Fantastic Quizlet buds forever.

    Demiguise schreef:
    (...)

    Waarom? Ik zie zoveel leuke initiatieven van jouw kant en ideeën (no_chears)

    Omdat ik mij niet op mijn gemak/niet welkom voel. Dit heeft niks te maken met Quizlet tho, maar vooral met dat ik gewoon klote in mijn vel zit en het slecht gaat en alles mij slecht laat voelen. Ik kan mijzelf dan beter inactief zetten :')

    Thanks tho c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    Inactief gaan heeft toch geen zin, want dat kan ik niet volhouden, maar het voelt soms erg aanlokkelijk.


    no no no D:


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.