• Jaja, we know, en er schijnt enorm veel ophef over te zijn.
    LET OP, IEDEREEN DIE EEN ACCOUNT VOOR JOYCE OF WHATEVER WIL MAKEN, KRIJG ÓÓK EEN BAN!
    We vergelijken je ip adres. Dus jullie zijn gewaarschuwt.


    Goed we hebben een tijd terug, na een rel een lijst opgezet van mensen die we weg wilde hebben van hier, of in ieder geval voor een tijdje. Deze users houden zich niet ana de regels en hebben schijt aan forumbans. Hierdoor voelde wij ons toen redelijk machteloos aangezien Rutger, onze grote beheerder, er niet was [perfecte timing dames] en wij niets meer konden doen but forumbans geven.
    Deze lijst is na een paar bedreigingen bijgewerkt en hebben we vast gehouden tot vandaag.


    Vandaag
    was Rutger eindelijk in staat voor ons de algemene bans in te stellen, zodat we deze users wel degelijk op hun lazer konden geven voor alles wat ze ons hebben geflikt op het moment dat wij niets konden doen.
    We hebben de lijst nogmaals bekeken, en hebben zo'n 7 mensen geschrapt. Deze vonden we na de laatste rel geen hinderlijk gedrag meer vertonen en we vonden niet dat die het nog verdient gebant te worden. Toch bleven er uses over die altijd nog vervelend bleven, geen respect toonde, etc etc.
    Daarom hebben wij de volgende mensen gebant van quizlet. Rustig niet voor eeuwig, maar wel voor een tijdje. Kijken of ze het dan wel leren.

    JoyceVIP (en haar andere accounts. waaronder de het aangemaakte fake account xTOMSEX)
    smienVIP
    TOMSDICK
    NOELxLOLLY
    CuteAsHell
    xCRAZYLOVE
    Sachaa [Dit was eef, of zij zat op dit account. Aangezien zij al langer voor altijd verbannen was werd ook dit accoutn gebant]

    Waarom deze uitleg?
    Omdat joyce bijvoorbeeld op quizlet probeert terug te komen en dan rare verhalen de wereld in helpt. Dit willen we voorkomen door gewoon open kaart te spelen met jullie

    Maar mogen we dan weten óf we een klacht hadden of niet? Gewoon hoeveel we er hadden, niet van wie ofsu x)

    Nee, ook dat niet. Klachten zijn met een reden anoniem en gaan de normale users geen flikker aan. Want er zijn ongetwijfeld users die dan weer boos worden om zo'n klacht en daar dan weer een topic over gaan maken en die anonieme persoon gaan bedreigen.


    Bored.

    @Temporary
    Goed ofzo ? x3.

    @CynCOKEHEAD
    Zal wel sijn ik ga er niet meer tegenop..


    I found myself in Wonderland.

    Misschien kan er op dit topic maar beter niet meer worden gereageer d anyway volgens mijn krijgen veel leden nu en ene een BitchFight ofzo ze krijgen ruzie misschien een slotje en dat ie gewoon boven aan staat bij overige?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Nee, ook dat niet. Klachten zijn met een reden anoniem en gaan de normale users geen flikker aan. Want er zijn ongetwijfeld users die dan weer boos worden om zo'n klacht en daar dan weer een topic over gaan maken en die anonieme persoon gaan bedreigen.


    Maar dan mag je je eigen gegevens niet weten ofzoe?


    I found myself in Wonderland.

    @Temporary
    Goed ofzo ? x3.

    @CynCOKEHEAD
    Zal wel sijn ik ga er niet meer tegenop..


    Ik leef! IK LEEF!
    Na 4 keer iets gepost te hebben reageert toch iemand!!! xD


    death to the one at the end of the serenade.

    Misschien kan er op dit topic maar beter niet meer worden gereageer d anyway volgens mijn krijgen veel leden nu en ene een BitchFight ofzo ze krijgen ruzie misschien een slotje en dat ie gewoon boven aan staat bij overige?


    Ja goed idee - ik heb nu al een soort van ruzie -


    I found myself in Wonderland.

    mijn naam moet daarvan tussen lady ^^
    ik ben NIET geband

    ja, sommige zag ik wel eens. weet neit wat ze allemaal gedaan hebben maar vast iets wat niet mag xd


    -

    En ik vind het stom dat er groepjes worden gevormd.
    Maakt Q. alleen maar kapot ¬¬

    Moestek ff zeggen


    death to the one at the end of the serenade.

    (...)

    Ik leef! IK LEEF!
    Na 4 keer iets gepost te hebben reageert toch iemand!!! xD


    Naja, je moet weten ieder bericht word niet direct op gereageerd hoor x]. Sommigen seggen hun mening en niemand reageerd daar soms op haar ofzo ..


    I found myself in Wonderland.

    (...)

    Naja, je moet weten ieder bericht word niet direct op gereageerd hoor x]. Sommigen seggen hun mening en niemand reageerd daar soms op haar ofzo ..


    I know I know x))
    T'is er wordt nooit op me gereageerd xD


    death to the one at the end of the serenade.

    verdiende loon moesten ze zich maar gedragen..:O!!


    Nvt

    (...)

    Ja goed idee - ik heb nu al een soort van ruzie -

    Kijk dat bedoel 'k ^^


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    mijn naam moet daarvan tussen lady ^^
    ik ben NIET geband

    Nu wel dan. :']


    Tanya is de beste.

    (...)
    Nu wel dan. :']


    NJA x3 , Slim om dat nou te gaan zeggen , nu ben je tog geband x]


    A. ikmisje.