• Jaja, we know, en er schijnt enorm veel ophef over te zijn.
    LET OP, IEDEREEN DIE EEN ACCOUNT VOOR JOYCE OF WHATEVER WIL MAKEN, KRIJG ÓÓK EEN BAN!
    We vergelijken je ip adres. Dus jullie zijn gewaarschuwt.


    Goed we hebben een tijd terug, na een rel een lijst opgezet van mensen die we weg wilde hebben van hier, of in ieder geval voor een tijdje. Deze users houden zich niet ana de regels en hebben schijt aan forumbans. Hierdoor voelde wij ons toen redelijk machteloos aangezien Rutger, onze grote beheerder, er niet was [perfecte timing dames] en wij niets meer konden doen but forumbans geven.
    Deze lijst is na een paar bedreigingen bijgewerkt en hebben we vast gehouden tot vandaag.


    Vandaag
    was Rutger eindelijk in staat voor ons de algemene bans in te stellen, zodat we deze users wel degelijk op hun lazer konden geven voor alles wat ze ons hebben geflikt op het moment dat wij niets konden doen.
    We hebben de lijst nogmaals bekeken, en hebben zo'n 7 mensen geschrapt. Deze vonden we na de laatste rel geen hinderlijk gedrag meer vertonen en we vonden niet dat die het nog verdient gebant te worden. Toch bleven er uses over die altijd nog vervelend bleven, geen respect toonde, etc etc.
    Daarom hebben wij de volgende mensen gebant van quizlet. Rustig niet voor eeuwig, maar wel voor een tijdje. Kijken of ze het dan wel leren.

    JoyceVIP (en haar andere accounts. waaronder de het aangemaakte fake account xTOMSEX)
    smienVIP
    TOMSDICK
    NOELxLOLLY
    CuteAsHell
    xCRAZYLOVE
    Sachaa [Dit was eef, of zij zat op dit account. Aangezien zij al langer voor altijd verbannen was werd ook dit accoutn gebant]

    Waarom deze uitleg?
    Omdat joyce bijvoorbeeld op quizlet probeert terug te komen en dan rare verhalen de wereld in helpt. Dit willen we voorkomen door gewoon open kaart te spelen met jullie

    Mijn klachtelijst, aub.!? ik wacht,.[/ikw il ziehieeeeeeeeeeeeeen,.]


    dude xP like.. ik dien een klacht in omdat ivy haar klachtelijst niet mag sien xD


    We can only learn to love by loving.

    Mijn klachtelijst, aub.!? ik wacht,.[/ikw il ziehieeeeeeeeeeeeeen,.]

    Kan je lang wachten. Die krijgt niemand namelijk te zien :')


    I recycle my thoughts.

    Maar mogen we dan weten óf we een klacht hadden of niet? Gewoon hoeveel we er hadden, niet van wie ofsu x)

    Maar mogen we dan weten óf we een klacht hadden of niet? Gewoon hoeveel we er hadden, niet van wie ofsu x)


    JAH... x3

    Heb ik ooit al een klacht gehad ??


    A. ikmisje.

    Maar mogen we dan weten óf we een klacht hadden of niet? Gewoon hoeveel we er hadden, niet van wie ofsu x)

    dat mag tog? *kijkt lief*

    (...)

    dude xP like.. ik dien een klacht in omdat ivy haar klachtelijst niet mag sien xD


    Chill out ^^
    Mogen we de klachtenlijst nie zien
    Mogen we ze nie zien
    Zo simpel is dat ^^ (A)
    ...
    Ik lijk een leraar!! O.O


    death to the one at the end of the serenade.

    Annelies is weer slim [á]

    (...)
    daar staat dus wel niet dat ik happy ben dat ze gebannen zijn of lees IK dat verkeerd?




    Neen je had ergens nog eens je menig gezegd ofzoe maar ik weet wel dat je dat schreef anders sou ik so mijn mond nie opensetten


    I found myself in Wonderland.

    (...)
    Kan je lang wachten. Die krijgt niemand namelijk te zien :')

    Fuck that,... pff,.[/en ik mag wel van iemand horen, die me vrolijk zegt dat mensen me voor de meest erge dingen uitmakne maar mag zelf die klachten niet zien,..]

    @nicol, danku


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)

    JAH... x3

    Heb ik ooit al een klacht gehad ??

    was jij het niet die op de ban lijst stond?

    Anyways, dat gaat jullie geen flikker aan, je merkt het wel als we klachten krijgen.

    Ik vind het wel een beetje tè streng! En ik mis Eef -.-

    Aah shiit shiit shiit >,<
    Ik wil ook mod zijn x]

    Omf wa krijgt gij jongneee!
    Een beetje relaxt mag ook!


    I found myself in Wonderland.

    Ik vind het er over gaan.

    Arggh I'm out of here ='D
    Niemand reageert op wat ik zeg.
    Ze negeren allemaal mijn posts hier
    Dus ja, veel succes met de bans dames, ik ga dat ander topic van Rutger bekijken.


    death to the one at the end of the serenade.