• De mensen die nog niet up-to-date zijn met deze serie, raad ik aan om dit topic niet te betreden. Tenzij je spoilers niet erg vindt.




    Dames en heren, het is al weer bijna drie jaar geleden sinds het derde seizoen op tv verscheen en 1 januari 2017 is het weer zo ver! Seizoen vier, oftewel; drie nieuwe afleveringen van één van de beste series ooit (al zeg ik het zelf). Ik vond dat het wel weer tijd was om een fantopic te openen, sinds de vorige in 2014 is gestorven.

    Wie is er nog meer super excited? ^^

    Trailers seizoen 4:

    [ bericht aangepast op 1 jan 2017 - 15:07 ]

    Een interessant artikel over de aflevering van gister voor diegene die geïnteresseerd zijn. Bevat wel spoilers!

    Ben ik de engiste die nog steeds denkt dat Molly een grotere rol gaat spelen dit seizoen dan enkel nanny. En op het einde zei Mary op die dvd "bescherm John" of iets in die aard. Ik heb zo'n vermoeden dat Mary wist dat er iemand achter John aan zat, maar zij hem zou kunnen beschermen, of dat er iemand achter John aan zou gaan zitten zodra zij dood was. Heeft misschien die ene vrouw van de bus er iets mee te maken? Zij heeft uiteindelijk wel haar nummer aan John gegeven.
    Oh ja, ik vond de aflevering nog wel goed eerlijk gezegd. Veel luchtiger als wat ik had verwacht.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    "Waarom moest Mary dood?"
    Dat vind ik eigenlijk wel een goede vraag. Haar dood raakte mij om eerlijk te zijn helemaal niet zo, en ik vraag me nu gewoon af wat voor reden de filmmakers ervoor hadden. Ik bedoel, ze doen dat toch vast niet zomaar alleen voor het drama? Hopelijk wordt die reden later in het seizoen nog duidelijk.


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Ghirahim schreef:
    "Waarom moest Mary dood?"
    Dat vind ik eigenlijk wel een goede vraag. Haar dood raakte mij om eerlijk te zijn helemaal niet zo, en ik vraag me nu gewoon af wat voor reden de filmmakers ervoor hadden. Ik bedoel, ze doen dat toch vast niet zomaar alleen voor het drama? Hopelijk wordt die reden later in het seizoen nog duidelijk.


    Misschien om zo een einde te breien aan het verhaal van A.G.R.A? Al vond ik het sowieso vreemd dat ze zo'n groot gedeelte van de aflevering erover lieten gaan, die USB-sticks terug halen en dan haar dood te laten gaan... Het voelt een beetje als verkwiste mogelijkheden.

    Waar ik ergens ook nog een beetje mee zit is het 'Save John' gedeelte, gevolgd met 'Go to hell, Sherlock.' helemaal op het eind.
    En natuurlijk de indicatie dat John interesse heeft in een andere vrouw en misschien zelfs al wel vreemdgaat? Dat lijkt me echt zo out of character voor hem.
    Ik vraag me ook af wat er door Mary's hoofd ging toen ze 'Miss me?' op de DVD schreef. Enkel en alleen omdat ze wist dat het Sherlock's interesse zou wekken?


    Credendo Vides

    Ghirahim schreef:
    "Waarom moest Mary dood?"
    Dat vind ik eigenlijk wel een goede vraag. Haar dood raakte mij om eerlijk te zijn helemaal niet zo, en ik vraag me nu gewoon af wat voor reden de filmmakers ervoor hadden. Ik bedoel, ze doen dat toch vast niet zomaar alleen voor het drama? Hopelijk wordt die reden later in het seizoen nog duidelijk.


    Het stond in het boek van Sir Arthur Conan Doyle al vast dat ze dood zou gaan, omdat het uiteindelijk toch weer terug zou neerkomen op "The two boys in 221B Bakerstreet. De filmmakers hebben het bewust zo vroeg gezet voor het verrassingseffect.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    DreamerN schreef:
    (...)

    Misschien om zo een einde te breien aan het verhaal van A.G.R.A? Al vond ik het sowieso vreemd dat ze zo'n groot gedeelte van de aflevering erover lieten gaan, die USB-sticks terug halen en dan haar dood te laten gaan... Het voelt een beetje als verkwiste mogelijkheden.

    Waar ik ergens ook nog een beetje mee zit is het 'Save John' gedeelte, gevolgd met 'Go to hell, Sherlock.' helemaal op het eind.
    En natuurlijk de indicatie dat John interesse heeft in een andere vrouw en misschien zelfs al wel vreemdgaat? Dat lijkt me echt zo out of character voor hem.
    Ik vraag me ook af wat er door Mary's hoofd ging toen ze 'Miss me?' op de DVD schreef. Enkel en alleen omdat ze wist dat het Sherlock's interesse zou wekken?


    Ik had daar al een theorie op, zie mijn eerder bericht onder de spoiler. ;)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Het stond in het boek van Sir Arthur Conan Doyle al vast dat ze dood zou gaan, omdat het uiteindelijk toch weer terug zou neerkomen op "The two boys in 221B Bakerstreet. De filmmakers hebben het bewust zo vroeg gezet voor het verrassingseffect.


    Maar Rosie dan?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    No_Maj schreef:
    (...)

    Maar Rosie dan?


    Ja, inderdaad, dat vraag ik mij ook af. Hoe grappig zou het zijn moest zij daar ook komen wonen? Maar ik denk eerlijk gezegd dat dat dit seizoen nog niet zal gebeuren. Er moet veel gebeuren voordat Sherlock en Watson weer praten.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    OH. MY. GOD.

    Dit artikel vertelt waarom Moriarty nog zou leven. KOM OP! Ik had net mezelf kunnen overhalen dat "Moriarty toch wel echt dood zou zijn, hoor" en dan komen ze met dit artikel. En voor diegene die Sheriarty shippen: "His spirit most certainly lives on, and even if he is dead, he’s still playing games with Sherlock(‘s heart)."


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Vanavond *O*

    Realisatiemoment dat dit ook weer gelijk de op één na laatste aflevering van het seizoen is. :')

    Krolock schreef:
    Realisatiemoment dat dit ook weer gelijk de op één na laatste aflevering van het seizoen is. :')


    Omg, ja, ik had dat ook! Echt zovan: yeeees, eindelijk weer Sherlock. Wacht, voor maar drie afleveringen. Brb alvast afkicken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Krolock schreef:
    Realisatiemoment dat dit ook weer gelijk de op één na laatste aflevering van het seizoen is. :')


    )';


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Patholoog schreef:
    (...)

    Omg, ja, ik had dat ook! Echt zovan: yeeees, eindelijk weer Sherlock. Wacht, voor maar drie afleveringen. Brb alvast afkicken.

    Ja.. wennen we net een beetje aan het feit dat het terug is, aaaand its gone.

    Ik kan vanavond niet kijken omdat ik de hele dag heb moeten werken en nu nog huiswerk moet doen (no_chears)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik zit er klaar voor met thee in mijn Sherlock-mok^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!