• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Heb je ontzettende honger? Schrijf hier dan alles van je af.



    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Kijkt star wars sequel

    Ik had een star wars prequel moeten gaan kijken


    Rest in Peace, Son of Gondor

    *Wilt de hele date in één hoofdstuk beschrijven*

    Ondertussen heb ik al 500 woorden en ze zijn nog niet eens het restaurant binnen en ze moeten ook nog naar de bios en ik wilde ook nog aan serieuze character building doen. Okaaaaay, dit wordt dan wel meer dan één hoofdstuk.


    Stenenlikker

    ik durf erop te wedden dat dit de eerste en enige examenvraag wordt:

    Wat heb je dit semester geleerd? Geef voldoende uitleg. (150 pt)

    geg: t = 3.5h
    x = 0m (==> gillend weglopen is dus geen oplossing)
    gevr: leerstof (zekere intelligentie + inspanning)
    oplossing
    nvt


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    i hate ittt


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ugh, nee. Gewoon nee.


    Mhm?

    I am a happy pony


    i put the fun in funeral

    Zo veel koppijjjn. Lets do the sleep thing


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    love die 'nachtelijke' praatjes met mijn klas op fb waar we samen wenen om de buizen die we gaan binnenhalen en ondertussen namen verzinnen voor onze leerkracht zoals snorremans omdat ze een snor heeft oh god het is te laat en er zijn te veel examens om een goede humor te hebben
    oh en ik heb met hem gechat whoop xp


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Next time you can stop pretending that you care.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Waarom krijg ik die hoop niet uit mijn hoofd? Het gaat toch niet gebeuren..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Haha. Kill me. Second time i make the same damn mistake. Ik ben zo'n domme slet echt ongelofelijk.

    // Stomme kutslet, nu laat je nog over jezelf heen lopen ook. Doe maar alsof het best is je verdient ook gewoon om als slet behandeld te worden. Je zegt er niks van dan mag je het ook niet oneerlijk vinden. Had ik maar wat meer ballen. Zucht.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2016 - 23:27 ]


    The truth is out there.

    Ik blijf altijd erg geïnspireerd door mode ontwerpers zoals Coco Chanel en Dior.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    I matter.

    Mijn hond is zo adorable

    [ bericht aangepast op 12 dec 2016 - 23:38 ]

    Jij kent mij? Kunnen we even lachen. Je weet nauwelijks iets. Haha. At least weet je dat ik simpel ben ayeeeeee.


    The truth is out there.

    Dat moment dat je googelt of dementor met een hoofdletter is en je uitkomt op een pagina over Pokémon.
    Eérste Google resultaat mensen.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2016 - 23:59 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry