• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Heb je ontzettende honger? Schrijf hier dan alles van je af.



    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ons eerste whatsapp gesprek terug lezen doet me zo goed. Was het nog maar net zo tussen ons. Maar ik heb je nu alweer 3 weken niet gesproken. Terwijl je zei dat je vaker met me zou afspreken omdat ik me zo kut voelde en nu nog steeds plus erger doe. Hopelijk kunnen we in de vakantie een paar keer afspreken. Please plan niet je hele vakantie vol. En app me eens helemaal uit jezelf, dat zou me voor heel even super gelukkig maken.

    // Ik moet echt op zoek naar een nieuwe fuckbuddy. Maar ik denk niet dat iemand anders zo leuk is als mijn huidige. En het zal vast niet zo fijn zijn. Ugh, waarom kunnen we beide niet vaker afspreken :|

    [ bericht aangepast op 12 dec 2016 - 20:00 ]

    fuck this shit


    Heaven is a place that we all have

    JAAAA weer vijf euro!!


    What would Emma do?

    We waren net aan het bellen via whatsapp en ineens hoor ik alleen nog maar 'tuut, tuut... tuut, tuut'. En nu reageert hij niet meer. Zou er wat gebeurd zijn? D:
    Hij liet wel buiten met zijn moeder..

    [ bericht aangepast op 12 dec 2016 - 20:49 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    De Invictus reclame is echt heerlijk. :Y)

    Krolock schreef:
    De Invictus reclame is echt heerlijk. :Y)


    Agreed! :Y)


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Arkadia schreef:
    We waren net aan het bellen via whatsapp en ineens hoor ik alleen nog maar 'tuut, tuut... tuut, tuut'. En nu reageert hij niet meer. Zou er wat gebeurd zijn? D:
    Hij liet wel buiten met zijn moeder..

    Connectie/internet weggevallen, denk ik.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Allerton schreef:
    (...)
    Connectie/internet weggevallen, denk ik.

    Hij reageer nog niet, dus ik ben echt bang dat er wat aan de hand is of zo :\
    Hij zou al thuis moeten zijn nu denk ik. Geen idee waar zijn moeder werkt, maar goed.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2016 - 21:07 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hmmm ik kan nu ook gewoon weer hakken dragen natuurlijk...


    Happy Birthday my Potter!

    If it works, it ain't stupid.

    I'm gonna fail again 🌝


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Arkadia schreef:
    (...)
    Hij reageer nog niet, dus ik ben echt bang dat er wat aan de hand is of zo :\
    Hij zou al thuis moeten zijn nu denk ik. Geen idee waar zijn moeder werkt, maar goed.

    ik zou me er niet teveel zorgen over maken, waarschijnlijk is er een probleempje met zijn internet sinds je via Whatsapp belde en als je internet dan niet sterk genoeg is valt het weg.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Nog fysica, Duits, Frans, aardrijkskunde en chemie en de examens zijn gedaan.


    <3

    ChickenNugget schreef:
    I'm gonna fail again 🌝


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Allerton schreef:
    (...)
    ik zou me er niet teveel zorgen over maken, waarschijnlijk is er een probleempje met zijn internet sinds je via Whatsapp belde en als je internet dan niet sterk genoeg is valt het weg.

    Maar weet je wat het is. We zouden ook Skypen en als hij een ding niet over zal slaan om mij te zien, is het wel Skypen. En daar is hij dus ook nog niet D:
    Hopelijk heb ik niet voor ruzie gezorgd tussen hem en zijn moeder.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2016 - 21:12 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.