• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Heb je ontzettende honger? Schrijf hier dan alles van je af.



    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    dying

    [ bericht aangepast op 12 dec 2016 - 18:12 ]


    Heaven is a place that we all have

    Wanneer je je even alive voelt omdat je drankjes zou gaan doen met vrienden en het gaat niet door


    Caution first, always.

    JamesPotter schreef:
    *scheikunde leraar doet een proefje*
    "Nu komen er giftige dampen af! Ruik maar!"
    *duwt bij iedereen het mengel onder de neus*

    Dit is al de tweede keer dat hij ons probeert te vergiftigen dit jaar


    net mijn klasgenoot
    opdracht: giet zwavelzuur bij krijtpoeder. observeer en analyseer at er gebeurt.
    klasgenoot: "oh, laat ons er eens teveel zwavelzuur en teveel krijtpoeder in doen!"
    *loopt bijna over*
    klasgenoot: probeert het met zijn blote handen tegen te houden

    er lopen toch idioten rond op deze aardbol


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ah nagels, groei toch niet zo snel.
    En scheur niet terwijl ik aan de kassa sta, weet je hoe irritant het is om kleren op te vouwen met gescheurde nagels?


    Mhm?

    whatever :') zinloos dit

    [ bericht aangepast op 12 dec 2016 - 18:34 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Geen zin in bami. Wel in maltezers.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Note: als je niet goed kan hardlopen door die blessure kan je nog wel buikspieroefeningen e.d. doen. Je wil toch mooi zijn? Je wil toch nooit meer meemaken wat je afgelopen weken door moest maken? Doe er dan wat aan doos.


    Happy Birthday my Potter!

    VRIJDAG GA IK AL NAAR DISNEYLAND *O* *O*
    Sorry ik zeg dit misschien te vaak maar ik ben zo excited en het voelt nog zo onwerkelijk

    Wedden dat ik uiteindelijk vergeet te douchen en weer mega laat op bed lig vanavond? (':

    Ik ben boos dat Planet Earth al afgelopen is. D':


    What would Emma do?

    Ik ben zo blij, ik ben zo blij, ei ei ei. *O*
    Er komen gewoon al zeven mensen op mijn verjaardag, en ik had dit echt nooit verwacht. o: *Klopt dit heel hard af op het dichtstbijzijnde hout*


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik vind dit eigenlijk echt heel lullig van je maarach... Boeit niks c;


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik erger me weer eens kapot. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ben ik de enige die soms geen comments kan plaatsen op topics, en meteen wordt doorgestuurd naar de homepage?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    NEEEEeeee :C From Dusk Till Dawn komt 9 Jan. eenmalig terug in de bioscoop MET een Q&A met Quentin Tarantino en Robert Rodriguez en ik wilde papa hierop trakteren maar hij moet die week PRECIES weer werken en kan dus niet mee omdat de film pas 21:00 begint en nee nee nee dit vind ik echt heel jammer want hij is echt een Tarantino fan en ik een FDTD fan... :c

    [ bericht aangepast op 12 dec 2016 - 19:32 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —