• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Heb je ontzettende honger? Schrijf hier dan alles van je af.



    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Allerton schreef:
    (...)


    partnr in criem


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Omg ik wil echt niet voor een ruzie hebben gezorgd hoor. Hij heeft alleen zijn moeder en zus en omg, wat als hij ruzie heeft nu. Noes.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oké, ik heb geen zin meer om te koken of zo, ik eet wel een mandarijn en daarna ga ik in bed liggen met series.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Is dit een manier om ervoor te zorgen dat ik ga doen wat ik moet doen? 'cause you scare the shit out of me, laptop :W
    Never. Do. That. Again.

    En ja, ik ga wel aan school werken ipv mijn story. Blablablablablabla


    Deep inside, I've never felt alive

    God, please just stop.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I'm seriously not going to be able to fight the urge to do it again much longer. It's getting increasingly harder and ugh.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Boys with shoulderlength hair and girls with boycut short hair are my weakness tbh.

    // If the pining could stop now, thanks very much. I have exams to focus on and a heart to protect.


    kindness is never a burden.

    Nope it's never gonna happen. That's for sure. You clearly just don't want to.


    Happy Birthday my Potter!

    Woooee, halverwege The Isle.


    What would Emma do?

    Stiles schreef:
    God, please just stop.


    accurate

    //omfg ben 'klaar' met leren aka ben uitgekookt lol
    rip examen latijn en nederlands morgen echt hahaha


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik wil dat hij mij eens whatsappt in plaats van ik hem altijd, maar ik denk niet dat dat nog weer gaat gebeuren. Dus ik ga hem misschien whatsappen morgen en vragen of hij dit weekend een plekje voor me heeft. Ugh, wat voel ik me een lastpost door altijd maar zijn aandacht te willen hebben. Het is gewoon niet gezond dat ik me zo naar hem toe wil trekken. Maar er is gewoon niemand anders die wil afspreken of waar ik me zo goed bij voel. Bij hem ben ik heel even depressieloos en dat is zo ontzettend fijn. Maar ik ga het nooit voor elkaar krijgen dat ik hem kan zien wanneer ik dat wil, want hij heeft zijn eigen leven en ik ben alleen goed voor seks. Vond hij mij maar leuk op de manier dat ik hem leuk vind..

    Ik maak me echt te snel druk. Maar ik had gelijk, hij voelt zich dus niet zo lekker.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja, sorry hoor, ik hoor je boven duizend keer hetzelfde lullen tegen dat kind van je. Natuurlijk geef ik dan een paar tikken tegen de verwarmingsbuizen, gezien mijn appje niet aankomt waarin ik vraag of het zachter kan.
    - en ik kan ook nog naar beneden kakken omdat jullie gewoon niet stil zijn. Ik hoop dat het nu duidelijk is dat als jullie stil zijn voor mij, ik ook stil ben voor dat kind en zijn moeder.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2016 - 21:51 ]

    god, wtf am i doing? this was a wake up call.

    waarom blijf ik alles maar fout doen? : /


    There is freedom in the dark.

    that's rude boi


    LaAt ZiEn WiE jE bENt