• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Vind je Joshua Sasse (Galavant) ook zo sexy? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2016 - 22:57 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Kahlen schreef:
    Eigenlijk is het om te janken hoeveel ik deze laatste anderhalve week nog voor m'n studie moet doen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Echt hoor. Deze communicatie is zo beroerd als wat. Hoe moet ik nou weten wanneer ik weer les heb? O.o kennelijk zal ik wel weer moeten bellen. -.-'


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Resultaat van de katten een nacht alleen met de kerstboom: vier kapotte kerstballen, zucht...


    Stenenlikker

    Echt fijn om je zo te voelen voor je op vakantie gaat


    Caution first, always.

    Ugh, bek verbrand. Again.

    Syncline schreef:
    Resultaat van de katten een nacht alleen met de kerstboom: vier kapotte kerstballen, zucht...


    Aii. x) hahah. De katten zijn oke? :p


    OTOFT: Ik kan éécht niet kiezen tussen klassieke muziek of lichte muziek. Het heeft allebei wel wat! Zolang het maar niet zwáre klassieke muziek wordt of lichte muziek die dusdanig rare improvisaties heeft dat je de melodielijn niet meer vinden kunt. Ik ben een ramp in kiezen. D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hahahahaha
    Al mijn Quizlet vriendjes gaan van Q af of zijn super druk lijkt het :W

    Cause I have seen more spine in jellyfish. More guts in eleven year olds.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oh wauw. Of ik morgen even op les wil komen. Duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuude. Ik wilde morgen centen verdienen. :< Plus waarom krijg ik amper een dag van tevoren te horen wanneer ik les heb? Echt zeer slechte communicatie. Maar goed. Het is dit of niets. Dus dan maar liever dit. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh god, nog een uur totdat ik Rogue One ga kijken, I'm dying


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Oké, niet denken dat je zomaar even een research proposal kunt bedenken, maar het begint in elk geval te komen! c: En het is nog best wel een goed idee, denk ik.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Nee, jullie hoeven niet op me te wachten. Geen probleem.

    // Het is eindelijk een beetje licht buiten. Dat duurde lang.

    // Waarom zijn de knoppen bovenaan een topic anders dan dezelfde knoppen onderaan het topic? (Mobiele versie)

    [ bericht aangepast op 14 dec 2016 - 11:39 ]

    En natuurlijk gaat alles weer helemaal anders dan gepland
    Wel boos worden en een preek geven als ik het doe maar als je het zelf doet moet het goed zijn ofzo... :/


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Rot een eind op met die stomme kuthonden! Aargh! 😡


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wil een 'arrow to the knee' tattoo.