• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Vind je Joshua Sasse (Galavant) ook zo sexy? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2016 - 22:57 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Graves schreef:
    Spelen kan hij wel, hij is jarenlang mijn favoriete acteur geweest, maar op de een of andere manier vind ik hem niet thuishoren in die wereld, hij voelt te bekend en iconisch of zo. Ik ben niet enthousiast. :')


    Mogelijk gaat dat idd wel een probleem worden, maar ik kan daar niet over oordelen na zo weinig speeltijd voor hem in de eerste film. Ik ben vooral gewoon heel benieuwd naar hoe ze dit verder in gaan vullen.

    En normaals ik wil Graves terug. Punt.


    Happy Birthday my Potter!

    sidenote: ik heb gezegd dat ik net mijn mannenmaandstonden (zeg dat vijf keer na elkaar) heb tegen een vriend van me want ik had buikpijn tijdens het examen en hij herhaalde dat, extreem luid en lachend

    shoot me pls


    Heaven is a place that we all have

    Je moet Depp niet beoordelen of hij er thuishoort of niet, maar of hij hhet goed speely. En de meningen zullen er altijd over verdeeld zijn, maar dat betekent niet dat hij meteen zo afgeslacht moet worden :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dougal schreef:
    Je moet Depp niet beoordelen of hij er thuishoort of niet, maar of hij hhet goed speely. En de meningen zullen er altijd over verdeeld zijn, maar dat betekent niet dat hij meteen zo afgeslacht moet worden :')


    Als hij het goed speelt, zal hij er vanzelf thuishoren though. Hij kan dat gegeven of heel sterk laten zijn, of wegnemen compleet afhankelijk van hoe hij het doet. Alleen het punt is nu dat hij daar nog niet echt de kans voor heeft gehad.

    Edit: is dit niet iets dat thuishoort in het topic over de film btw? Ik zie nu pas dat dit niet dat topic is lol hahaha.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2016 - 13:17 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Can I just die because I am feeling like dying.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    jullie bitch is terug. yo


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Allerton schreef:
    Can I just die because I am feeling like dying.

    nein. alleen platonisch zelfmoord. Jk
    Je mag me appen he, als je ergerns mee zit : )


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ChickenNugget schreef:
    jullie bitch is terug. yo


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Goldstein schreef:
    (...)

    Mogelijk gaat dat idd wel een probleem worden, maar ik kan daar niet over oordelen na zo weinig speeltijd voor hem in de eerste film. Ik ben vooral gewoon heel benieuwd naar hoe ze dit verder in gaan vullen.

    En normaals ik wil Graves terug. Punt.

    Pls ja :') Ik ben zo enthousiast over hoe zijn personage zou kunnen ontwikkelen.


    Als hij Grindelwald uiteindelijk goed speelt, yay. Geen idee of hij geschikt is voor de rol, ik zie het wel gebeuren, maar voor nu kan ik niet super blij zijn met de keuze. Het voelt voor mij een beetje als een makkelijke keuze om hem te kiezen. 'Oh ja, Depp doet het toch altijd goed als excentrieke personages in fantasy-films, dus dan doen we die'. Daar erger ik me aan zeg maar :')


    Caution first, always.

    Zinnen die beginnen met 'je moet' doen me echt cringen. Ik moet niks, pffsh. Suck my dick :'D


    kindness is never a burden.

    spier in mijn arm je zit nu al dagen te kutten wil je alsjeblieft doen wat je moet doen?!?!?!?!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik heb nu echt zin om te werken aan Fantastic beasts fanfics huilen. Beter ga ik mijn self control aanzetten en aan mijn andere verhalen werken, want die moeten eerst af.


    Happy Birthday my Potter!

    fmlfmlfmlfmlfmlfmlfmlfmlfmlfmlfml


    Caution first, always.

    Dit kerstkaartje voelt echt zo niet gemeend, gezien je me de rest van het jaar negeert. Had me liever niet een gegeven tbh. Ive seen more spine in a jellyfish....


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Goldstein schreef:
    Ik heb nu echt zin om te werken aan Fantastic beasts 1D fanfics huilen. Beter ga ik mijn self control aanzetten en aan mijn andere verhalen werken, want die moeten eerst af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.