• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Vind je Joshua Sasse (Galavant) ook zo sexy? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2016 - 22:57 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Zou mams boos zijn als ik nog in mijn pyjama zit? Ik bedoel, ik ben wel al wakker en ik heb zin in een onesieday.... meh...


    Mhm?

    Unpopular opinion: ik blijf het kapot schijt vinden dat Johnny Depp in de Fantastic Beasts franchise zit.


    Caution first, always.

    Graves schreef:
    Unpopular opinion: ik blijf het kapot schijt vinden dat Johnny Depp in de Fantastic Beasts franchise zit.


    Niet echt unpopular. Iedereen die ik ken is anti (':


    kindness is never a burden.

    Tarjei schreef:
    (...)

    Niet echt unpopular. Iedereen die ik ken is anti (':

    Omg dan kan het niet aan mij liggen. Ik had wel verwacht dat iedereen jeej zou zijn aangezien het JD is :")


    Caution first, always.

    Graves schreef:
    (...)
    Omg dan kan het niet aan mij liggen. Ik had wel verwacht dat iedereen jeej zou zijn aangezien het JD is :")


    Absoluut niet. Ik ga hem echt nooit zien als Grindelwald. Dan had ik nog liever Jamie Campbell Bower.


    kindness is never a burden.

    Ik vind het nog best leuk tbh. Denk dat Johnny Depp zo'n typetje hartstikke goed kan spelen.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Ik vind het nog best leuk tbh. Denk dat Johnny Depp zo'n typetje hartstikke goed kan spelen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Eledhel schreef:
    Ik vind het nog best leuk tbh. Denk dat Johnny Depp zo'n typetje hartstikke goed kan spelen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ^ ben ik de enigste die FBAWTFT gewoon niet gaat kijken tenzij het per toeval op tv komt? :')


    OTOFT: Just let me dissapear. Let me move away to my fantasy. Let me vanish without a trace. Just let me fly away from here.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wow, blijkbaar is het dan toch een unpopular opinion, lol.


    kindness is never a burden.

    Eledhel schreef:
    Ik vind het nog best leuk tbh. Denk dat Johnny Depp zo'n typetje hartstikke goed kan spelen.


    + Het maakte mij ook heel geïnteresseerd naar zijn background story, want hij zag er echt gruwelijk uit, dus hoe is dat gekomen (ik heb helemaal geen fanfic in mijn hoofd hoor, het lijkt maar zo dat ik slachtoffer ben geworden van nóg een heel uitgebreid idee gisteren)? Ik ga hem iig niet afschrijven voor ik meer van hem gezien heb. Ik vind het alleen balen dat dit mogelijk betekent dat Graves niet terug komt, 'cause he was perfect and I need him in the rest of the movies. Ik hoop echt dat hij gewoon terug komt.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2016 - 13:10 ]


    Happy Birthday my Potter!

    lalalalala ik heb mijn examen verkloot


    Heaven is a place that we all have

    To be honest heb ik het gevoel alsof er veel te snel gejudged wordt op FBAWTFT omdat "het uitmelkerij is". Je kan het ook zien als een compleet nieuw verhaal, de acteurs zien als karakters en er zo naar kijken. Dan maak je het ten eerste voor jezelf makkelijker en leuker en wordt je misschien wel positief verrast. Daarna kan je natuurlijk alsnog je eigen mening vormen.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2016 - 13:11 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    oh meh blijkbaar heeft iemand een leerkrachts account gehackt en komen we zo aan de examenvragen en antwoorden

    //papa elle supermarkt heeft inlegkruisjes +.+ ja zelfs de grote delhaize .-.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Spelen kan hij wel, hij is jarenlang mijn favoriete acteur geweest, maar op de een of andere manier vind ik hem niet thuishoren in die wereld, hij voelt te bekend en iconisch of zo. Ik ben niet enthousiast. :')


    Caution first, always.