• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Vind je Joshua Sasse (Galavant) ook zo sexy? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2016 - 22:57 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Vijf minuten geleden een bestelling geplaatst bij bol en heb nog steeds nergens een bevestiging. Hopelijk is het de kerstdrukte en betekend dit niet dat het niet gelukt is want ik heb al wel betaald. :')


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Tarjei schreef:
    Zinnen die beginnen met 'je moet' doen me echt cringen. Ik moet niks, pffsh. Suck my dick :'D

    Of zinnen als
    Appels zijn vies.
    Nee, dat is JOUW mening dus het is IK VIND


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arkadia schreef:
    (...)
    Of zinnen als
    Appels zijn vies.
    Nee, dat is JOUW mening dus het is IK VIND

    Ja, of 'NIEMAND kan dit' of 'IEDEREEN doet dit'. Nee, JIJ kan dit niet, en JIJ doet dit wel. Ugh.


    Tijd voor koffie.

    geschiedenis les
    (huil)


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Lel, die is butthurt. (:

    Fucking Amerikanen en hun abortus, for Christ's sake. JA, een vrouw moet over haar lichaam kunnen beslissen, NEEN, het is niet ethisch verantwoord om zo kort voor de geboorte van je kind nog abortus te plegen. Stop eens in godsnaam met mensen uit te maken voor al het vuil van de straat en begin aub eens met begrijpen waarom andere mensen zo denken.
    Dat geldt trouwens niet alleen voor de Amerikanen en hun abortuskwestie.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Vergeef me, quizlet. Ik kan mijn mond niet houden over deze film

    Rogue One spoilers!

    Omfg, omg
    Zo goed
    "Be careful not to choke on your ambitions"
    Anakin Skywalker and Darth Vader zijn zo dezelfde persoon ^
    My spaace husbands! Ik heb er een tragisch ship bij.
    I cry
    Ik wil nog een keer


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Aaahh. Cringe. Zet die kutmuziek uit! Niet het hele dorp hoeft van je ozo fantastische muziek te genieten. :W

    [ bericht aangepast op 14 dec 2016 - 14:47 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik moet afvallen!

    * eet chocoladeletter op *


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    that's not nice


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Katsudon schreef:
    Ik moet afvallen!

    * eet chocoladeletter op *

    me


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Katsudon schreef:
    Ik moet afvallen!

    * eet chocoladeletter op *


    The struggles are real.

    Eigenlijk moet ik ook wat kwijt, maar al die chocoladeletters lijken te smeken om opgegeten te worden 😭😂


    26 - 02 - '16

    geschiedenis samenvattingen maken duurt zoooooooooooooooo ontzettend lang. Ik word echt gek


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ja sorry hoor, mijn beugel ligt twee dagen op tafel, en als die nu weg is, is het plotseling mijn schuld, want ik had die maar niet op tafel moeten leggen. Volgens mij is het de schuld van de persoon die hem in de vuilbak heeft gegooid, maar ja.


    <3