• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Vind je Joshua Sasse (Galavant) ook zo sexy? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2016 - 22:57 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Niet iedereen haat je, zie je nou wel, Melissa?


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Open je de toiletdeur, zit je kat binnen. Uhm... right..? |:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben zojust uit het admin team van mijn game clan gezet. Het doet zo enorm veel pijn.
    Vanavond was al een kut avond. Mijn moeder kwam huilend onder en toen heb ik een uur bij haar gezeten, samen gelachen, gehuild en lekker tegen haar aan gelegen....om vervolgens uit te vinden dat ik wegens inactiviteit eruit gezet ben. Waarschijnlijk alleen omdat ik er dit keer geen doekjes om wond. De server was ontzettend traag en lagde en daarom heb ik twee weken niet gespeeld. Ja zo zijn er wel meer admins die weg blijven hoor. Ben ik opeens eruit gegooid. Nou dan hoeft het allemaal niet meer, dan wil ik niet eens meer.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ugh :/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hij moet echt leren accepteren wanneer ik weg wil(om bijv te slapen) dat ik ook echt wil gaan en niet dat ik nog een half uur wil skypen. Ik kijk met alle liefde naar hem en praat net alle liefde met hem, maar ik moet ook naar mijn eigen lichaam luisteren. Dus ja.

    En als hij dit niet gaat leren accepteren, ben ik bang dat we een korte relatie hebben, omdat ik dan over een paar weken in coma lig.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2016 - 0:44 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Still crying


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik: waarom heb ik honger? Ik heb het net gegeten!
    Avondeten: was negen uur geleden
    Ik: oh


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    So excited, omg... almost as much as I am hungry.

    I am disgusted, yet intrigued.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2016 - 3:53 ]


    Mhm?

    O hemel, waarom moest ik nou weer alles uitstellen tot nu? Dit is onmogelijk!
    Ik haat mijn uitstelgedrag... toch grappig dat ik weet dat ik alles de volgende keer weer net zo hard ga uitstellen :')


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Ik wil niet naar school, maar als ik nu niet uit bed ga, zit ik weer de hele dag op mijn kamer omdat ik weer ruzie heb gehad met mijn oma. Gezien die me graag een aansteller noemt omdat ik depressief ben, en zo iets bestaat niet voor oudere generaties.

    'Ik heb Noah hier.'
    Ja, dus? Wat wil je daar mee zeggen? Dat ik stil moet zijn? Dat de lamp niet aan mag? O sorry hoor, ik smeer mijn brood wel in het pikke donker. No fucking problem!

    [ bericht aangepast op 14 dec 2016 - 7:21 ]

    Eigenlijk is het om te janken hoeveel ik deze laatste anderhalve week nog voor m'n studie moet doen.


    its like raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaain on ur weddingday
    its a freeeeeeeeeeeeeeeeeeeee rideeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee when you've already paiddddd.


    Heaven is a place that we all have

    Oostenrijk-Wenen
    Slowakije-Bratislava
    Hongarije-Boedapest
    Slovenië-Ljubljana
    Kroatië-Zagreb
    Macedonië-Podgorica
    Servië-Belgrado
    Kosovo-Prisdinges AARGH ALTIJD KOSOVO WAAROM VERGEET IK HET ALS IK DAAR BEN
    EN WAAROM MOETEN WIJ AL #€%1@ING LANDEN KUNNEN AANDUIDEN OP KAART MET HUN HOOFDSTEDEN


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    ^moest ik ook leren hoor xp in het zesde leerjaar al

    heb ook al de landen van azie en oceanie geleerd en die zijn echt huilen met tuiten

    // doel voor vandaag niet meer te laat komen op mijn examen :')

    //of course ik had niet anders verwacht

    [ bericht aangepast op 14 dec 2016 - 8:09 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys