• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Vind je Joshua Sasse (Galavant) ook zo sexy? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2016 - 22:57 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ik word awkward als iemand gaat huilen


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    the only reason i'm eating now is because i don't want to have to throw away the food i bought


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Come on. I can do this shit.


    Oke het is echt een hele lange tijd terug en ik ben eindelijk weer eens trots op een tekening

    Sometimes I forget I'm not completely out yet, lol. Oh well, accidentally coming out is also coming out, right.


    kindness is never a burden.

    Kawasaki schreef:
    Oke het is echt een hele lange tijd terug en ik ben eindelijk weer eens trots op een tekening



    Bloody hell

    BriBry schreef:
    (...)

    Bloody hell

    Omg tysm
    Kijk hij is klaar mihihi :3

    Kawasaki schreef:
    (...)
    Omg tysm
    Kijk hij is klaar mihihi :3



    mehri die lijkt abnormaal veel op mijn vader AHHAHAHA DIT IS ENG


    Heaven is a place that we all have

    Dit gaat nachtwerk worden. Oftewel vier—nachtenwerk.


    I DUNNO what to do. Whelp.


    The truth is out there.

    Ik baaaaaaal

    Omg ik ben zo bang dat ik iemand ben vergeten. D:
    En dit is awkward, want ik ben de eerste met zo'n vet lang bericht en straks voelen mensen zich verplicht wat terug te zeggen of overdrijf ik enorm of zeg ik niet genoeg dingen voor iedereen en help waarom heb ik dit gedaan :W

    Kawasaki schreef:
    (...)
    Omg tysm
    Kijk hij is klaar mihihi :3



    Ik heb een soort grote liefde voor volwassen mannen in films of boeken (of tekeningen) en Jezus hij is zo knap en heeft van die ogen die heel oud en wijs lijken, you made him so awesome c:

    [ bericht aangepast op 15 dec 2016 - 15:16 ]

    ^ zou ik je blij maken met het feit dat hij bestaat? :3


    Keith Allan

    Dit is geloof ik heel fijn voor mezelf om te weten. :3


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Deep inside, I've never felt alive