• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Vind je Joshua Sasse (Galavant) ook zo sexy? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2016 - 22:57 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    quand de laatste letter van je zin/woord niet meer op het lijntje kan (no_chears)

    aight ik ga morgen gewoon om zes uur opstaan en in de ochtend verder leren
    ik ga sowieso niet willen opstaan morgenochtend mezelf kennende xp
    of ik skip dit hoofdstuk gewoon
    zoals ik gisteren bij aardrijkskunde deed waardoor ik nu wel gebuisd ga zijn but okay :W

    [ bericht aangepast op 14 dec 2016 - 21:58 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Omg Elisabeth de musical komt naar Nederland volgend jaar... wil ik er heen? Ik ben niet heel gek op de Nederlandse taal... maar ik wil dit toch stiekem best graag zien. Gawd tweestrijd. En wie moet ik meenemen. Oke calm down het is pas volgende jaar in de zomer.

    Please, just stop.


    Rockabye schreef:
    (...)
    Zet em snel op je eigen lijstje en pas je bericht aan ^^
    Rockabye van Sean Paul en..... iets met criminals ofzo.

    Clean bandits, lel. Criminals xD

    Hehe, nee dat hoeft niet hoor. Toch lief dat je die van jou hebt aangepast. Maar ik hoef die naam niet zelf te hebben perse. Als jij die naam wilt, haal ik die van mij wel even weg.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Haha, cry, ik wilde gaan schrijven, maar ik heb vanavond welgeteld één zin geschreven en moet nu eigenlijk naar bed.


    Stenenlikker

    Graves schreef:
    (...)
    Wij zijn echt



    Maar wie wil LuckyTV niet live zien. Beter gaat hij zingen. Oh dan moet ik in mei mijn username terugnemen.


    Nou ik denk dat hij straks uitverkocht is. We kunnen wel bordjes maken of hij wil zingen, we zitten toch op de eerste rij. Neem hem nu al terug als voorbereiding, dan neem ik er ook een. (bloos)
    Als ik voor het einde van het jaar al blut ben


    I'll see you on the dark side of the moon

    Percival schreef:
    (...)

    Nou ik denk dat hij straks uitverkocht is. We kunnen wel bordjes maken of hij wil zingen, we zitten toch op de eerste rij. Neem hem nu al terug als voorbereiding, dan neem ik er ook een. (bloos)
    Als ik voor het einde van het jaar al blut ben


    Nehhh ik wil nog even Grafje blijven. c:
    Is je eigen schuld ook hoor


    Caution first, always.

    Yonghwa schreef:
    (...)
    Hehe, nee dat hoeft niet hoor. Toch lief dat je die van jou hebt aangepast. Maar ik hoef die naam niet zelf te hebben perse. Als jij die naam wilt, haal ik die van mij wel even weg.

    Nee, niet nodig (:
    Ik heb eerst nog heel veel andere usernamen die ik eerst wil hebben ^^

    // Err, waarom gaat hij nu al op bed en normaal pas om 12 uur? Nu maar hopen dat hij niet gaat huilen.
    // En ik moet slapen, maar Howrse is zo leuk... Mijn nieuwe paardjes zijn zo goed :3

    [ bericht aangepast op 14 dec 2016 - 22:21 ]

    Krolock schreef:
    Omg Elisabeth de musical komt naar Nederland volgend jaar... wil ik er heen? Ik ben niet heel gek op de Nederlandse taal... maar ik wil dit toch stiekem best graag zien. Gawd tweestrijd. En wie moet ik meenemen. Oke calm down het is pas volgende jaar in de zomer.

    MAG IK MEE *gaat op de grond liggen met haar handen in smeekhouding*

    /Gaaaaaaawd, alweer reclame?


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben een volger Verwijderd van de 100 op insta. Dus doe mijn ocd een plezier en please volg mij op insta (cat)
    Famke0_0
    Thank you


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ChickenNugget schreef:
    Ik ben een volger Verwijderd van de 100 op insta. Dus doe mijn ocd een plezier en please volg mij op insta (cat)
    Famke0_0
    Thank you

    Helpt het als ik je unfollow en dan weer opnieuw volg (cat)

    Occamy schreef:
    (...)
    MAG IK MEE *gaat op de grond liggen met haar handen in smeekhouding*

    /Gaaaaaaawd, alweer reclame?

    Omg een vrijwilliger die mee wil *O*

    Zeik meer alsjeblieft. Het kan me geen zak schelen dat je de vriezer ontdooid hebt en alle fucking ijs en eten weggegooid hebt (wat zonde van dd vis, de hamburgers en de bakken ijs). Ach ja, als jij er blij van wordt.. het gaat mij er om dat ik ijsklontjes kan eten als ik dat wil.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2016 - 22:39 ]

    Krolock schreef:
    (...)
    Helpt het als ik je unfollow en dan weer opnieuw volg (cat)

    HAHAHAHAH ik denk helaas niet : ((((
    mijn ocd vindt dit echt niet leuk x'D


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik lig alweer veel te laat op bed, zoals gewoonlijk. En ik ga sowieso niet lekker slapen, plus weer al die rare dromen hebben als ik slaap en ook als ik 'wakker' ben.