• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Vind je Joshua Sasse (Galavant) ook zo sexy? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2016 - 22:57 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Square schreef:
    Er staan nu al 66 namen op mijn lijst voor het eindejaarsbericht (plus nog wat extra), maar ik heb het gevoel dat ik nog zoveel mensen vergeet ;-;

    + Ik wist niet eens dat ik zo enorm veel mensen hier bij naam kende??? Sinds wanneer ben ik goed in namen? Dit voelt erg OOC voor mezelf.

    en wacht eens even wat ben ik eigenlijk aan het doen ik zou gaan slapen oh help


    Ga je heel Quizlet bij langs? ʕ•ﻌ•ʔ

    OTOFT: Zo. En nu slaaaaapen. Pfsh.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Als mijn wekker nog 1x afgaat zonder dat het 06:05 is dan gooi ik dat ding tegen de muur.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben echt op zo'n "het-is-bijna-kerstvakantie-ik-heb-geen-zin-om-ook-maar-iets-aan-studie-te-doen" punt aangekomen, maar het probleem is dat ik eerst nog twee tentamens heb en morgen een research proposal moet pitchen en een opdracht moet inleveren en dat ik ook nog achterloop met het leeswerk voor allebei mijn vakken, hahah

    Ik heb het gevoel dat wat ik aan het schrijven ben te veel weg heeft van een verslag van een schoolreisje: 'Vorige week zijn we in het spraaklab geweest. Daar hebben ze ons experimenten laten zien over spraaksegmentatie. We mochten ze ook zelf uitproberen. Ook mochten we in het babylab kijken, maar er waren geen baby's te zien.' :') Misschien kan ik beter gaan slapen.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2016 - 1:03 ]


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Deze nacht was een ramp. I feel like horseshit, woah.


    kindness is never a burden.

    Ik wil slapen


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Kan ik vandaag niet gewoon skippen?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    addiz u got this
    na vandaag nog maar drie exams
    u got this


    Heaven is a place that we all have

    ChickenNugget schreef:
    Ik wil slapen


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Neeneeneeneenee vandaag blijkbaar zwemmen met school en ik ben er mentaal niet klaar voor.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    qing onthoud het nu gewoon
    UN quai = mannelijk
    UNE queue = vrouwelijk


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ohja, fysica toets, help :') Nee komt goed, heb eens wat meer vertrouwen in jezelf.


    Stenenlikker

    Omg mijn wekker staat nog uit. Whahaha, dan blijf ik ook nog mooi liggen en ga ik om 12 uur naar school. Lel.

    Look into my eyes; can't you see they are open wide, would I lie to you baby.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    BlueJays schreef:
    Ik ben echt op zo'n "het-is-bijna-kerstvakantie-ik-heb-geen-zin-om-ook-maar-iets-aan-studie-te-doen" punt aangekomen, maar het probleem is dat ik eerst nog twee tentamens heb en morgen een research proposal moet pitchen en een opdracht moet inleveren en dat ik ook nog achterloop met het leeswerk voor allebei mijn vakken, hahah

    Ik heb het gevoel dat wat ik aan het schrijven ben te veel weg heeft van een verslag van een schoolreisje: 'Vorige week zijn we in het spraaklab geweest. Daar hebben ze ons experimenten laten zien over spraaksegmentatie. We mochten ze ook zelf uitproberen. Ook mochten we in het babylab kijken, maar er waren geen baby's te zien.' :') Misschien kan ik beter gaan slapen.


    Ik ben moe en "maar er waren geen baby's te zien" is op dit moment even de grappigste zin ooit want in combinatie met het woord babylab klinkt het alsof de duistere taalwetenschappers daar baby's proberen te kweken. (krul)

    (Maar same wat die kerstvakantie-instelling betreft en succes met die tentamens, oh gosh. Hier zijn ze pas na Kerst, gelukkig.)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hahahahaha, als ik ergens zou willen werken, is het wel de customers service/media van Coolblue. Lijkt me echt een feestje op die afdeling daar, hahaha x'D


    Deep inside, I've never felt alive