• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Vind je Joshua Sasse (Galavant) ook zo sexy? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2016 - 22:57 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik haat de winter.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Krolock schreef:
    (...)
    Omg een vrijwilliger die mee wil *O*

    Jaaaaaa, khoop dat Pia 't nog een keer wil doen en anders nomineer ik Willemijn (:
    Maar wanneer wat en waar. Ik kom het namelijk net via jou te weten x'D
    Ik vote première. Niet omdat het moet, maar omdat het kan 😂


    Deep inside, I've never felt alive

    Nawh, mijn beste vriend moest naar huis omdat Laya dood is gegaan en nu is bunny Hima nog maar alleen over en zijn vriendin was overstuur. Dus nu ga ik wel alle mandarijntjes opeten.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Whahaha, ik ben zó aardig. Go fuck yourself with a 🌵

    'Het zou fijn zijn als jij ook eens iets doet in huis.'
    'Dat zal wel maar ik ga naar school en dat kind met een kind zit dagelijks thuis te niksen.'
    *zusje wordt helemaal kwaad* hahaah.

    Occamy schreef:
    (...)
    Jaaaaaa, khoop dat Pia 't nog een keer wil doen en anders nomineer ik Willemijn (:
    Maar wanneer wat en waar. Ik kom het namelijk net via jou te weten x'D
    Ik vote première. Niet omdat het moet, maar omdat het kan 😂

    Ik las het via de instagrampagina van musicalweb. Volgens mij is er verder ook niet zo heel veel bekend maar ze zeggen dat het in apeldoorn is en dat Pia erin zit. ^^ Oja en dat het in juni van start gaat.
    Ik ben wel een beetje excited nu haha.
    Oh wait; http://www.musicalweb.nl/pia-douwes-volgend-jaar-te-zien-als-sissi-in-musical-elisabeth-4690

    [ bericht aangepast op 14 dec 2016 - 23:16 ]

    Krolock schreef:
    (...)
    Ik las het via de instagrampagina van musicalweb. Volgens mij is er verder ook niet zo heel veel bekend maar ze zeggen dat het in apeldoorn is en dat Pia erin zit. ^^ Oja en dat het in juni van start gaat.
    Ik ben wel een beetje excited nu haha.
    Oh wait; http://www.musicalweb.nl/pia-douwes-volgend-jaar-te-zien-als-sissi-in-musical-elisabeth-4690

    Openluchttheater omg :3
    Nu wil ik definitly mee. Hou je me op de hoogte als er tijden en dat soort dingen bekend zijn? (bloos)


    Deep inside, I've never felt alive

    Letterlijk de enige dag in de week dat ik voor elf uur op moet is donderdag, en natuurlijk komt Yuri on Ice altijd precies online tussen half elf en elf uur 's avonds op woensdag. Waarom azen deze schaatsers en hun pluizige huisdieren op mijn broodnodige slaap, wereld, waarom?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik moet echt eens gaan slapen. Sowieso dat ik morgen niet uit bed kan komen.. eigen schuld deze keer.

    / Q is alleen voor mensen tussen de 7 en de 100 jaar. Ouder dan dat en er is niets op je profiel te zien, jonger dan dat kan je niet instellen (':

    Een kwart liter water drinken. Ja, dat is pas slim als je gaat slapen. Kan ik er ook nog uit vannacht..

    [ bericht aangepast op 14 dec 2016 - 23:45 ]

    Occamy schreef:
    (...)
    Openluchttheater omg :3
    Nu wil ik definitly mee. Hou je me op de hoogte als er tijden en dat soort dingen bekend zijn? (bloos)

    Ja! Is goed ^^

    ik denk er echt nog (te) vaak aan terug en dan denk ik waarom waarom wat was het waard en ik hoop dat jij er ook aan terugdenkt vol spijt en dat je je erom schuldig voelt en blijft voelen of het alleszins begrijpt wat je gedaan hebt en wat een impact dat had maar dat betwijfel ik want mja zo ben je nu eenmaal of gewoon oprecht spijt hebt ipv die waardeloze brief die je gedwongen moest schrijven en tot dan va te faire foutre


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    My boy and me started watching Prison break ^^

    Die aflevering was afgelopen en hij was van: "I know you want to see the second episode too."
    Dus ik droogjes: "Yeah... but not today. I got to go to sleep right now. We can watch the show together tho."
    *zwaait raar, maken beiden kattengeluiden, trekken gekke bekken*
    Hij: "Okay, good night. Love ya."
    Ik: "Have a good dream. Love ya too." :')
    Hij is altijd zo sad wanneer ik zeg dat ik weg ga. Ben ik ook wel natuurlijk, maar alsnog. Meh. xd

    [ bericht aangepast op 15 dec 2016 - 0:01 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Morgen weer een rotdag. Kan niet wachten man.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Er staan nu al 66 namen op mijn lijst voor het eindejaarsbericht (plus nog wat extra), maar ik heb het gevoel dat ik nog zoveel mensen vergeet ;-;

    + Ik wist niet eens dat ik zo enorm veel mensen hier bij naam kende??? Sinds wanneer ben ik goed in namen? Dit voelt erg OOC voor mezelf.

    en wacht eens even wat ben ik eigenlijk aan het doen ik zou gaan slapen oh help


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hmmm, waarom wachten.


    Tijd voor koffie.

    Lig je bijna te slapen, gaat je wekker random af..? Ok then. Ben nu wel weer klaar wakker.


    — Inner peace, it's hard to find. —