• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Vind je Joshua Sasse (Galavant) ook zo sexy? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2016 - 22:57 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Als ik ooit een script mag typen voor een film
    Ik beloof het jullie het gaat een fucking hype worden

    haha oké nog één week voor de kerstvakantie en ik moet zeg maar nog:
    — een paper van 1500 woorden schrijven
    — een onderzoeksvoorstel opzetten
    — een onderzoeksdinges schrijven
    — motivatiebrief schrijven en me aanmelden voor buitenlandverblijf
    — oh ja ik heb nog andere vakken ook

    fml


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dougal schreef:
    haha oké nog één week voor de kerstvakantie en ik moet zeg maar nog:
    — een paper van minmaal 17 pagina's schrijven
    — een onderzoeksvoorstel opzetten + scriptiecontract maken
    — een intelligentieonderzoek afnemen
    — een portfolio van al mijn opdrachten + verwerkte feedback in elkaar zetten
    — 3 dagen intensief stage lopen
    — oh ja ik heb nog andere vakken ook

    fml


    Volgens mij word/ben ik verkouden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom hebben zoveel XL-collecties een maat M? Waarom doen ze dan gewoon niet een maat S of XS erbij? Ik snap hier niets van :'D


    Seasons will change, but I shall remain

    waar is de logica
    ik doe latijn-wiskunde en ik heb hetzelfde examen als de taalrichting
    also ik heb dezelfde cursus voor wetenschappen als de wetenschapsrichting
    het zijn de uren in de week die verschillen maar als het erop aankomt moet ik hetzelfde kunnen??? xp
    idk ik wist niet dat ik een moderne talen-latijn-wiskunde-wetenschappen richting deed :W


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Nope,ze zijn nog steeds niet stil voor mij. Wat een feest. Als dit zo doorgaat, ga ik ook e ht niet meer stil zijn. Dan zoeken ze het lekker zelf maar uit.

    Toen was mn vriend niet meer welkom en moet ik opzoek gaan naar een eigen woning. Kutzooi. Ik spring wel onder een auto. Ben je dan blij, pap? Ik weet niet wat mama gezegd heeft, maar kennelijk niet wat ik bedoelde. Maar goed. Er een discussie over maken schijnt niet mogelijk te zijn.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik snap wiskunde?!?!?!?! Omg dit snap ik nooit


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Gibbs schreef:
    Toen was mn vriend niet meer welkom en moet ik opzoek gaan naar een eigen woning. Kutzooi. Ik spring wel onder een auto. Ben je dan blij, pap? Ik weet niet wat mama gezegd heeft, maar kennelijk niet wat ik bedoelde. Maar goed. Er een discussie over maken schijnt niet mogelijk te zijn.


    Whut? 0.0


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    Whut? 0.0


    This? 0.0


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wanneer je extra vroeg weggaat om op tijd te komen maar toch te laat komt door de prachtige streken van de NS 🎷🐛


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Square schreef:
    (...)

    Ik ben moe en "maar er waren geen baby's te zien" is op dit moment even de grappigste zin ooit want in combinatie met het woord babylab klinkt het alsof de duistere taalwetenschappers daar baby's proberen te kweken. (krul)

    (Maar same wat die kerstvakantie-instelling betreft en succes met die tentamens, oh gosh. Hier zijn ze pas na Kerst, gelukkig.)


    Wacht, dat is ook precies wat taalwetenschappers doen, toch? :'D
    Dankjewel! Het voordeel van tentamens voor de vakantie hebben is dan wel weer dat ik in de vakantie niet zoveel hoef te doen. Jij succes met je tentamens na de Kerst dan alvast!


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Tijd voor een nieuwe username maar wat, o wat, o wat?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik heb zo'n miljoen tabbladen openstaan en mijn hoofd loopt over van de informatie. Maar ik zal dat verdomde tentamenessay in gaan leveren.