• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? wil je je bewondering voor jaimie kwijt?Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2016 - 17:56 ]

    jwjdj

    14.3% (4 stemmen)
     
    Sjabalabadingdong

    32.1% (9 stemmen)
     
    Hastalavista

    46.4% (13 stemmen)
     
    Protest tegen lange topic naam

    7.1% (2 stemmen)
     
    Abcdefghijklmnopqestuvw


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Allerton schreef:
    Ik voel me beter en zelfverzekerder in Cosplay kleding... :c waarom kan ik niet elke dag in die kleding lopen?

    Zo herkenbaar. Dan hoef ik tenminste niet mijzelf te zijn.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Goldstein schreef:
    (...)

    Just do it.

    Ik denk niet dat iedereen in mijn omgeving daar heel oké mee gaat zijn tbh.
    Pickett schreef:
    (...)
    Zo herkenbaar. Dan hoef ik tenminste niet mijzelf te zijn.

    jep.. :c Gelukkig ga ik binnenkort een jas bestellen van een cosplay en die ga ik ook zeker buiten cons dragen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben deze opdracht helemaal zat.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Allerton schreef:
    (...)
    jep.. :c Gelukkig ga ik binnenkort een jas bestellen van een cosplay en die ga ik ook zeker buiten cons dragen.

    Oeh awesome (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Over een kwartiertje weer naar het oppaskindje toe; totaal geen zin want mijn rug doet nog steeds zo veel pijn maar als ik daar ben kan ik zonder zorgen niks eten want niemand let op me daar. Toch wel een pro van oppassen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Allerton schreef:
    (...)
    Ik denk niet dat iedereen in mijn omgeving daar heel oké mee gaat zijn tbh.


    Heb je geen cosplays die niet zo opvallend zijn? Ik heb een hele Emma Swan outfit, mijn haar is geïnspireerd op Avatar Korra en ik kan mijn HP outfit feitelijk ook gewoon prima aandoen zonder dat dat raar is c:


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    Heb je geen cosplays die niet zo opvallend zijn? Ik heb een hele Emma Swan outfit, mijn haar is geïnspireerd op Avatar Korra en ik kan mijn HP outfit feitelijk ook gewoon prima aandoen zonder dat dat raar is c:

    Ik ga in mijn fullmetal alchemist trui naar de les en ik heb al eens kleurenlenzen ingehad om uit te testen voor een cos c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Goldstein schreef:
    (...)

    Heb je geen cosplays die niet zo opvallend zijn? Ik heb een hele Emma Swan outfit, mijn haar is geïnspireerd op Avatar Korra en ik kan mijn HP outfit feitelijk ook gewoon prima aandoen zonder dat dat raar is c:

    Jawel maar het zijn beiden mannelijke cosplay's haha. Ik heb Tate Langdon van American Horror Story liggen, en een van Yuri Plisetsky's (van Yuri on Ice) outfits. Al draag ik soms zonder een second fuck te geven het Tate shirt.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Allerton schreef:
    (...)
    Jawel maar het zijn beiden mannelijke cosplay's haha. Ik heb Tate Langdon van American Horror Story liggen, en een van Yuri Plisetsky's (van Yuri on Ice) outfits. Al draag ik soms zonder een second fuck te geven het Tate shirt.


    Awh hahaha. Oh well who cares. Mannelijke kleding zit soms ook gewoon freakin lekker.


    Happy Birthday my Potter!

    ik loop bijna altijd in mannenkleding rond :')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Goldstein schreef:
    (...)

    Awh hahaha. Oh well who cares. Mannelijke kleding zit soms ook gewoon freakin lekker.

    Helft van mijn kledingkast is of unisex of mannelijke kleding oops

    [ bericht aangepast op 17 dec 2016 - 15:39 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Sometimes, I don't feel loved at all. I wished you would show me. Not just trust in my ability to know you love me. Because that ability is sometimes failing and I feel like the biggest fool in the world.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik mis hem. Ugh, ik zou hem echt graag terug willen, maar dan word mijn leven nooit beter. Het heeft gewoon geen toekomst.

    bitch i gotta ball


    i put the fun in funeral

    aaaannd i feel horrible again. Beter verdwijn ik want her heeft toch allemaal geen zin.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt