• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? wil je je bewondering voor jaimie kwijt?Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2016 - 17:56 ]

    jwjdj

    14.3% (4 stemmen)
     
    Sjabalabadingdong

    32.1% (9 stemmen)
     
    Hastalavista

    46.4% (13 stemmen)
     
    Protest tegen lange topic naam

    7.1% (2 stemmen)
     
    Abcdefghijklmnopqestuvw


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    jaimie zegt dat hij het voor zich ziet
    'het wie ben ik topic"
    famke en jamie hebben moeite met overleggen van wie dit lichaam echt is


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Virtues schreef:
    Wacht ik heb iets gemist. Wie is Jamie precies? Los van iemand die "bisexueel is, twee gezichten heeft en van one-night stands leeft"?

    ik ben jaimie <3


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ChickenNugget schreef:
    (...)
    ik ben jaimie <3

    I ship it


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    het topic is er


    Heaven is a place that we all have

    Eucalyptus schreef:
    het topic is er


    Mooi — 'cause it was starting to get frigging annoying. (':

    / Ah. Dus je kan niet je eigen stuk schrijven, maar wel commentaar hebben op mijn stuk en zinsopbouw. Fuck. You.


    Eucalyptus schreef:
    wie wil fanfix over jaimie schrijven met me

    Jaimie vond het eng om uit de kast te komen, maar het moest gebeuren. Mensen op Facebook moesten immers weten dat zij biseksueel was en twee gezichten had, een autistisch gezicht en een lief gezicht. Ja, dat moesten ze absoluut. Zelfs die man met de onuitspreekbare naam die haar een vriendschapsverzoek had gestuurd en die zij domweg had geaccepteerd (ondanks haar moeder's vele verhalen over enge verkrachtende pedofielen op het internet) moest dat weten, en die kettingrokende overbuurvrouw die ze een keer op de buurtbarbecue had gezien ook.
    De reacties stroomden binnen en de meeste mensen waren positief en vonden het stoer van haar dat ze uit de kast durfde te komen. Toch was er iemand die een eind aan de pret moest maken. Het was die verdomde Thimo Hogenkamp. Zijn reactie luidde: ''haha gay''. Dit kon Jaimie niet hendelen. Ze haalde haar lieve gezicht eraf en pakte haar autistische gezicht van de boekenplank. Met Jaimie Quirrelmort viel niet te spotten.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2016 - 14:49 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Sweetwine schreef:
    (...)

    Mooi — 'cause it was starting to get frigging annoying. (':

    / Ah. Dus je kan niet je eigen stuk schrijven, maar wel commentaar hebben op mijn stuk en zinsopbouw. Fuck. You.

    ah sorry : (


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik ga wel opnieuw mijn costest doen want ik ben veel te depressief bezig op het internet lol.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    hzisvsidvsonvm

    [ bericht aangepast op 17 dec 2016 - 14:55 ]


    Heaven is a place that we all have

    HET IS EEN HIJ


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ChickenNugget schreef:
    HET IS EEN HIJ

    GA NAAR HET JAIMIE TOPIC VERDOMME


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Naesheim schreef:
    (...)
    GA NAAR HET JAIMIE TOPIC VERDOMME


    Heaven is a place that we all have

    DAARWAS IK ALLANG


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik voel me beter en zelfverzekerder in Cosplay kleding... :c waarom kan ik niet elke dag in die kleding lopen?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Allerton schreef:
    Ik voel me beter en zelfverzekerder in Cosplay kleding... :c waarom kan ik niet elke dag in die kleding lopen?


    Just do it.


    Happy Birthday my Potter!