• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Gibbs schreef:
    Ik heb 30K pageviews. _O_ hahaha


    Nice! Ik ga hard richting de 40k haha :3


    26 - 02 - '16

    ?

    Ik word deze opdrachten echt een beetje zat. Telkens stop ik er enorm veel tijd in en dan krijg ik aftrek op dingen die niet duidelijk in de opdracht staan maar die we blijkbaar zelf erbij hadden moeten verzinnen. (cat) Dit is belachelijk frustrerend, lol.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mensen die 'ieuwl mijn ex' zeggen. Je hebt hem vast nooit écht leuk gevonden?

    Rockabye schreef:
    Mensen die 'ieuwl mijn ex' zeggen. Je hebt hem vast nooit écht leuk gevonden?


    liefde is blind en op het moment dat je verliefd bent zie je de kleine kantjes niet waar je eerst niet op lette
    nu heb ik ook ieuw mijn ex nadat hij me gedumpt had via sms en diezelfde avond nog met een ander zat te muilen


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Bombay schreef:
    (...)

    Nice! Ik ga hard richting de 40k haha :3


    Haha yaay, go us! :3 x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Telkens als ik een bepaald iemand op FB een bericht sturen wil, krijg ik dit te zien: ''Deze persoon ontvangt momenteel geen berichten van jou.''
    Hoe kan dit? o.O


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    liefde is blind en op het moment dat je verliefd bent zie je de kleine kantjes niet waar je eerst niet op lette
    nu heb ik ook ieuw mijn ex nadat hij me gedumpt had via sms en diezelfde avond nog met een ander zat te muilen


    Agreed.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dougal schreef:
    (...)

    Agreed.


    en dan ga je op hem letten en elk ding negatief interpreteren

    like nu bij mijn crush interpreteer ik elk ding positief x) HIJ LACHTE NAAR ME of iets in die trant xp


    omfg ik ben zooo zenuwachtig nu maar waarschijnlijk wordt het een dikke teleurstelling :I

    [ bericht aangepast op 19 dec 2016 - 13:57 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    en dan ga je op hem letten en elk ding negatief interpreteren

    like nu bij mijn crush interpreteer ik elk ding positief x) HIJ LACHTE NAAR ME of iets in die trant xp


    omfg ik ben zooo zenuwachtig nu maar waarschijnlijk wordt het een dikke teleurstelling :I


    Nja mijn ex is nier zo, maar na anderhalve maand samen heb ik het uitgemaakt omdat hij gewoon. Zo. Fucking. Aanhankelijk. En. Touchy. Was dat ik er gek van werd. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Why am I so sad whenever I finish a story?


    What would Emma do?

    "Met stevige tred, met iets minder stevige tred ... of gewoon ronduit traag. Het mag allemaal." Lol. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Character building is leuk enzo, maar ik heb eigenlijk nog niet eens een idee van hoe mijn karakter moet heten, laat staan waar ik met mijn story heen wil, behalve dat ik alle grote lijnen op papier heb en het is zo f r u s t r e r e n d.

    // En al deze writing prompts zijn zo ontzettend leuk, dat ik ze het liefst allemaal zou willen schrijven maar dat gaat niet.

    /// also, wth is er gebeurd met het schrijfmentor topic. I need it!

    [ bericht aangepast op 19 dec 2016 - 14:18 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Gibbs schreef:
    Telkens als ik een bepaald iemand op FB een bericht sturen wil, krijg ik dit te zien: ''Deze persoon ontvangt momenteel geen berichten van jou.''
    Hoe kan dit? o.O

    Hij/zij heeft je geblokt. :c

    Hahahaahah, doe vrouw heeft gewoon mijn toetspapier verscheurd omdat ik de toets 'niet mocht maken'. Dat doet ze ook pas als ik de toets helemaal af heb enzo

    Zit ik 1,5 uur op school te wachten voor niets..... anders zegt mijn coach dat ook even tegen me ofzo

    Het alfa college is de beste school ever. :W
    Ik ben er hélemaal klaar mee.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2016 - 14:28 ]

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    liefde is blind en op het moment dat je verliefd bent zie je de kleine kantjes niet waar je eerst niet op lette
    nu heb ik ook ieuw mijn ex nadat hij me gedumpt had via sms en diezelfde avond nog met een ander zat te muilen

    Ik heb nog steeds nergens last van anders. En ik was al een jaar lang niet meer verliefd op mijn ex.

    // Ik ben echt zo pisnijdig. Welke persoon nu iets verkeerd zegt, krijgt echt de volle lading over zich heen.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2016 - 14:34 ]