• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ChickenNugget schreef:
    de aanmaak tijd van deze ljh is om 15:59
    Mijn ocd vindt dat ook niet leuk

    Expres gedaan om jou ocd te pesten. (cat)


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Feel like orpg'ing the most cheesy Christmas-ORPG ever, lol.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Als mijn vriend naar huis gaat lig ik de hele dag te huilen totdat hij weer terug is

    Wortelsap schreef:
    Als ik naar huis ga, na bij hem geweest te zijn, lig ik de hele dag te huilen omdat ik een kut ben die zich veel te snel emotioneel aan iemand hecht.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2016 - 16:36 ]

    Allerton schreef:
    (...)
    Expres gedaan om jou ocd te pesten. (cat)

    ik dacht dat je me aardig vond 😭


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ChickenNugget schreef:
    (...)
    ik dacht dat je me aardig vond 😭

    natuurlijk vind ik je aardig c: ik ben gewoon een bitch.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Allerton schreef:
    (...)
    natuurlijk vind ik je aardig c: ik ben gewoon een bitch.

    nietes een hele lieve bitch 😃


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Rockabye schreef:
    (...)
    Dan die Famke ook maar direct een verbod. ;)

    //
    If I could make one wish....

    // Dat confessions topic is echt een popcorn topic. Lol. *graps popcorn*

    ik wilde een bullshit confession doen en kwam niet verder dan 'ik ben' en toen had ik perongeluk een aanvraag gedaan. Nu weet iedereen dat ik iets ben :')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ChickenNugget schreef:
    (...)
    ik wilde een bullshit confession doen en kwam niet verder dan 'ik ben' en toen had ik perongeluk een aanvraag gedaan. Nu weet iedereen dat ik iets ben :')

    Hahahah, you are so epic XD


    //Ik moet morgen 2 uur lang op school wachten tussen de praktijk en theorie toets. Cry cry.
    - Oh, ik heb ook nog niet voor de theorie toets geleerd. ##Smaaartie-aaaasss

    [ bericht aangepast op 18 dec 2016 - 16:44 ]

    First time going to see my friends wearing heels. Please let them like it.


    •

    Meh ik wil een wvw opstarten, maar ik weet dat ik hem ga verwaarlozen. Ook zit ik met tig RPG in mijn kop. Dubioooo


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    me: i need you in my life, why don't you talk to me, please i can't take this silence any more, just one text would make my ent...
    also me: nvm vergeten dat hij me vanochtend heeft gewhatsappt en ik te druk was met being an asshole om te reageren


    i put the fun in funeral

    fuck it


    Heaven is a place that we all have

    ChickenNugget schreef:
    (...)
    ik wilde een bullshit confession doen en kwam niet verder dan 'ik ben' en toen had ik perongeluk een aanvraag gedaan. Nu weet iedereen dat ik iets ben :')


    Even eerlijk en meteen voor iedereen: het is bedoeld als een serieus topic. Ga het niet verpesten voor een ander door bullshit dingen te posten, alleen maar om jezelf een beetje te vermaken.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"



    + Jesus, wat heb ik spijt dat ik niet naar Dutch X-Mas Con ben gegaan... Maar ook weer niet want dan was ik helemaal blut geweest.. Maar er waren zulke awesome cosplays :c

    [ bericht aangepast op 18 dec 2016 - 17:14 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —