• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben écht gruwelijk salty op het moment. Alle zorgverzekeraars verneuken je gewoon.

    Ik kan niet wachten tot Dutch Comic Con waar ik even twee dagen niet zoals ik hoef te zijn en kan rondlopen als een kleine Russische schaatser in plaats van het wandelende lijk genaamd Shania, die niet weet wie of wat ze is. Ik kan er gewoon niet meer tegen. Ik wil duidelijkheid maar steeds wanneer ik denk dat ik het voor elkaar heb, veranderd er iets en dan gaat alles weer helemaal fout. Ik wil niet meer zijn zoals ik ben; het voelt alsof ik een leugen ben; ik ben mezelf niet; nooit. Maar ik wil niet meer verder op deze manier. Maar om mezelf te zijn.. Dat is eng.. Dat maakt me bang. Want.. Wie ben ik? Wie ben ik nou echt? Ben ik diegene met de neppe glimlach op school? Of de stille in haar eigen kamer met keiharde muziek aan terwijl ze dingen doet die niet horen? Ik weet het niet. Maar ik weet wel dat ik zo echt kapot ga.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wil me inspinnen in een cocon van dekbed en zachtheid en de komende twee maanden slapen want ik haat werk en ik voel me zo hevig moe dat ik niet eens weet hoe ik een heel leven moet ademhalen als er zo'n druk op mijn borst ligt.

    En nu ben ik op het punt dat ik me zo schuldig voel dat ik misselijk ben, maar ik ben bij mijn ouders, dus ik kan helemaal niets laten merken


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik ben bang dat ik zwanger ben, wat helemaal niet kan want ik ben nog maagd. Ik heb wel dingetjes met hem gedaan, maar hij is nog nooit ''in me'' geweest. Ik bloed wel een heel klein beetje terwijl ik niet ongesteld ben, ik heb een raar gevoel in mijn onderbuik en ik had vannacht heel opeens gekotst. Ik hoop maar dat ik gewoon een beetje ziek ben.

    Ik moet misschien wat afstand nemen van dit alles. Idk


    26 - 02 - '16

    ik haat mijn leven en mijn alles godverdomme lalala im fine


    Heaven is a place that we all have

    I feel rich! And so happy! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    I feel rich! And so happy! :3


    Heb je de loterij gewonnen?

    Heeft mijn ik-kijk-de-hele-dag-depressief-Dutch-Comic-Con-&Xmas-Con-vlogs-dag toch nog iets goeds opgeleverd!

    AAWWWWW ik zag zojuist Katsudon in een vlog oml she looks cute af

    [ bericht aangepast op 18 dec 2016 - 19:44 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wortelsap schreef:
    (...)

    Heb je de loterij gewonnen?


    I wish! Nee, dat zou wel heel mooi zijn.
    Maar ik heb zowel gisteren als vandaag 6 uur lang per dag op de kerstmarkt in Bourtange accordeon gespeeld. Ik was ingehuurd en heb best veel verdient. Hoewel de kou niet prettig was en ik nu schouder- nek en armpijn heb x)

    [ bericht aangepast op 18 dec 2016 - 19:49 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kerstkaarten schrijven is zo leuk c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trump is kind of a cute old man.

    Oh brrrr ben ik de enige die hier echt een ontzettend naar gevoel van krijgt en het ergens respectloos vind?


    Happy Birthday my Potter!

    Elke keer als de Rogue One reclame op TV komt moet ik heel dramatisch alle zinnen meezeggen. Fangirl much? REBELLIONS ARE BUILT ON HOPE.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )