• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb echt meer cons nodig in mijn leven. Waarom moet ik nou in België wonen?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    ach whatever

    [ bericht aangepast op 18 dec 2016 - 17:34 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ^^ Zolang je iets instuurt wat niet serieus bedoeld is, is het voor mij gelijk (: Niet persé naar jou, maar naar iedereen die dat doet.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Natblida schreef:
    ^^ Zolang je iets instuurt wat niet serieus bedoeld is, is het voor mij gelijk (: Niet persé naar jou, maar naar iedereen die dat doet.

    oh, op die manier.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik voel me zo, zo schuldig.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    STOP met me overal en altijd te controleren. STOP met altijd kritiek op mij te geven. STOP ER GODVERDOMME MEE. Net alsof jíj de perfecte student was. IK BEN ZESTIEN GODVERDOMME.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Yashiro schreef:
    Ik heb echt meer cons nodig in mijn leven. Waarom moet ik nou in België wonen?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Don't get sick, don't get sick, don't... Never fucking mind. Bah


    26 - 02 - '16

    I fucked up big time en nu durf ik het probleem niet aan te pakken. Ik kan hier niet mee blijven rondlopen, maar ik durf echt echt écht niet... En ik snap ook echt niet hoe het met de GGD werkt...
    Ik hoop zo hard dat er niets op het pakket staat van wat er in zit als het thuis bezorgd wordt. O well, het is nog steeds beter dan naar de huisarts gaan.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2016 - 18:16 ]

    De nagellak van de Hema is eigenlijk echt goed. Had ik niet verwacht voor zo'n prijs.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2016 - 18:10 ]


    <3

    So, am I gonna get a reason to feel this horrible, or is it just gonna be like YOLO WHO NEEDS EXPLANATIONS HERE BE SHIT


    Mhm?

    Heb ik eindelijk een keer laten weten dat ik iets niet leuk vind, en dan is de enige reactie die ik krijg dat jullie een blik uitwisselen en verder niets zeggen. Idk wat ik daarvan hoor te denken, maar ik weet wel dat ik me er niet beter door voel, dus ja, fuck de gezonde aanpak blijkbaar


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waarom krijgen HBO en WO studenten korting op hun zorgverzekering en MBO-ers niet?
    Tandarts kosten zijn echt belachelijk duur. Preventieve voorlichting is 12 euro per 5 minuten.
    En waarom is er nou geen anticonceptie dekking tot 50 euro, maar wel 30 en 100...

    Hahaha, nu moet ik voor de duurdere verzekering gaan omdat ze bij de goedkope geen contract hebben met het ziekenhuis waar ik verplicht heen moet omdat die de enige is die me kan behandelen.
    Er staat dat De Friesland anticonceptie altijd vergoed, maar dat doen ze niet. LOOOL, zuigers.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2016 - 18:57 ]

    Ik zit er echt even helemaal doorheen en ik ben te bang om met mensen erover te praten dus ik ga hier zeiken.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Blub.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.