sorry ben het best wel zat dat ik (samen met nog drie anderen) ALTIJD aanwezig ben op de scoutsvergaderingen (door weer en wind, examens of niet, engagement is engagement) terwijl like de andere vijf er NOOIT zijn - vandaag was het werkvergedaring, like ik heb tot acht uur nog helpen opruimen met twee andere meisjes
lol dude waar is de rest??? ik heb morgen latijn examen en toch kom ik
WIJ hebben 240 euro verdiend en dat gaat naar de gezamelijke kas voor iedereen - terwijl jullie vier like echt nog geen enkele werkvergadering zijn geweest, dit is zo oneerlijk
twee weken geleden heb ik van vier uur tot twaalf uur in de koud gestaan voor slechts vijfentwintig euro terwijl jullie er weer niet waren en waar gaat dat geld naartoe - naar de gezamelijke kas en laten we wedden dat jullie er dan wél zullen zijn om het geld op te doen :W just va te faire foutre
- wtf en dan nog het lef hebben te vragen hoe het was?????? just go away and go fuck yourself
het was klote om in de koud te staan en wafels te bakken die gedoemd waren te mislukken - but i guess dat jij lekker warm thuis zat met een mok warme thee
[ bericht aangepast op 18 dec 2016 - 22:36 ]
i can swear, i can joke i say what's on my mind if i drink if I smoke i keep up with the guys