• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Op al die kamers reageren en van niemand iets terug horen zorgt er wel voor dat ik mijzelf nog minder waardeer dan ik al eigenlijk doe.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oh I love this

    [ bericht aangepast op 18 dec 2016 - 21:38 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik moest toch wel even slikken toen ik die korte reportage over Ivoorkust zag, waar zo veel jonge kinderen dagelijks overlijden aan iets 'simpels' als een longontsteking. Dan hebben we het hier toch best goed, met een dak boven ons hoofd, een studie die we kunnen doen en dingen waarvoor we ons kunnen inzetten.

    Aan de andere kant zorgen dit soort dingen, gepaard met gebeurtenissen die vrienden en vriendinnen meemaken, dat ik het gevoel krijg dat ik nergens over mag zeuren, omdat alles zogenaamd goed gaat en ik niet echt grote problemen heb. Geen gescheiden ouders, overleden huisdieren of wat daarop lijkt. Ik wil ook gewoon kunnen zeiken als ik dat wil, maar af en toe wordt dat blijkbaar niet gewaardeerd en dan wordt mij vriendelijk verzocht of ik niet wil zeuren.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    alright i did it anyway now i feel terrible
    abort


    i put the fun in funeral

    aaaaaaah ze update zojuist de easyfairs site van Dutch x-mas con naar Dutch Comic Con van 25 & 26 maart en ik ben HYPED.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Arkadia schreef:
    (...)
    Ga douchen jij, anders geen kerstkaart voor jou, al heb ik hem al geschreven xd


    Nohz! D:
    But I just showered. Do I deserve a christmas card now? :3 _O_


    OTOFT: Buh. Ik wil lekkers. Ik ben lekkers-verslaafd. Oops. x) hahaha. En eigenlijk wil ik snert. Of kruidenboterstokbrood. Of een tosti. Maar ik ga niks eten, want ik heb al avondeten op. xp


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Soms heb ik echt een hekel aan mezelf. Waarom ben ik zo jaloers? Misschien is jaloers zelfs niet het juiste woord. Het is niet dat ik het ànderen misgun. Ik gunde het mezelf gewoon óók. Dit is al de zoveelste keer op zo'n korte tijd (like wtf, een maand?). Ik vind mezelf soms zo'n vreselijk mens. Waarom kan ik het niet gewoon laten varen? Jezus.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gibbs schreef:
    (...)

    Nohz! D:
    But I just showered. Do I deserve a christmas card now? :3 _O_


    OTOFT: Buh. Ik wil lekkers. Ik ben lekkers-verslaafd. Oops. x) hahaha. En eigenlijk wil ik snert. Of kruidenboterstokbrood. Of een tosti. Maar ik ga niks eten, want ik heb al avondeten op. xp


    Yuss


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoofdpijn als de tering. Ik wil slapen. Maar PWS.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Stomme niet-gedachtes, mijn hoofd uit jullie!


    Deep inside, I've never felt alive

    Oké, ik heb mijn to do list voor vandaag af. Nog een week en dan heb je vakantie. Dan kan je emotioneel instorten en de hele dag in bed spenderen. Soort van. Je moet ook nog dingen doen, want niks doen is verboden. Dan voel je je nutteloos en walgelijk. Dat weten we ondertussen wel, maar dan kan je wel beter en langer slapen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik verkloot ook serieus alles. Ik wil nu echt mijn laptop pakken en uit het raam tyfen. Verdomme!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Merp. Still not good enough.


    Happy Birthday my Potter!

    sorry ben het best wel zat dat ik (samen met nog drie anderen) ALTIJD aanwezig ben op de scoutsvergaderingen (door weer en wind, examens of niet, engagement is engagement) terwijl like de andere vijf er NOOIT zijn - vandaag was het werkvergedaring, like ik heb tot acht uur nog helpen opruimen met twee andere meisjes
    lol dude waar is de rest??? ik heb morgen latijn examen en toch kom ik
    WIJ hebben 240 euro verdiend en dat gaat naar de gezamelijke kas voor iedereen - terwijl jullie vier like echt nog geen enkele werkvergadering zijn geweest, dit is zo oneerlijk
    twee weken geleden heb ik van vier uur tot twaalf uur in de koud gestaan voor slechts vijfentwintig euro terwijl jullie er weer niet waren en waar gaat dat geld naartoe - naar de gezamelijke kas en laten we wedden dat jullie er dan wél zullen zijn om het geld op te doen :W just va te faire foutre

    - wtf en dan nog het lef hebben te vragen hoe het was?????? just go away and go fuck yourself
    het was klote om in de koud te staan en wafels te bakken die gedoemd waren te mislukken - but i guess dat jij lekker warm thuis zat met een mok warme thee

    [ bericht aangepast op 18 dec 2016 - 22:36 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wanneer je kerstcadeaus online opzoekt en uiteindelijk voor jezelf aan het kijken bent voor dingen .


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.