• Hier een liveblog.
    For Christ's sake. Niet weer. Alsjeblief niet weer.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dit doet me denken aan Koninginnedag in Apeldoorn, waar iets gelijkwaardigs gebeurde.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Firgun schreef:
    Vermoede dader: Oost-Europeaan.
    HA. FUCK YOU ALL. KAN JE LEKKER NIET MEER KOMEN AANZETTEN MET JULLIE "WEER EEN ARABIER/VLUCHTELING/WHATEVER". (message naar extreemrechts, niet naar jullie)

    Waarschijnlijk klink ik nu heel dom, maar dat kunnen ze nu toch juist wel zeggen?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Pfff...Ik had het al wel verwacht :/


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    De verdachte is inmiddels opgepakt las ik?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Erso schreef:
    De verdachte is inmiddels opgepakt las ik?


    "Een van de inzittenden van de truck werd ter plaatse overmeesterd", maar de chauffeur nog niet dacht ik?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Firgun schreef:
    (...)

    Met alle respect naar de Koran, want ik geloof niet dat die geschreven is met de intentie dat mensen dit soort kutzooi zouden uitsteken, zijn het volgens mij net we de andere verzen die de terroristen interpreteren. Men kan niet ontkennen dat die verzen er ook in staan (en ja, ik weet ook dat erin staat dat sommige zinnen "zinnebeeldig" opgevat moeten worden, dus degene die dat niet door heeft is een idioot) en als je ze letterlijk interpreteert, je wel zo'n dingen krijgt.
    Nogmaals - alle respect naar de Koran, ik wil jullie Heilig Boek niet beledigen of zo, want elk Heilig Boek dat in die tijd geschreven is (Bijbel, Torah, et cetera, die vermelden dat soort verzen ook allemaal), moet in die historische context en de gebeurtenissen van toen geplaatst kunnen worden.


    Je hebt gelijk tho. Die flodders trekken alles uit hun context like Geert of Filip maar dan zijn ze nog klootzakkiger.


    Heaven is a place that we all have

    Arkadia schreef:
    Ugh.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ze hebben één inzittende opgepakt, maar geen idee of er ook meer personen inde vrachtwagen zaten.

    Ik ben oprecht behoorlijk pisnijdig dat er alweer zoiets geflikt wordt. Hou toch op met random mensen vermoorden ofzo. Ugh.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Frodo schreef:
    (...)
    Waarschijnlijk klink ik nu heel dom, maar dat kunnen ze nu toch juist wel zeggen?


    Een Oost-Europeaan? Kans dat een Oost-Europeaan een Arabier of vluchteling is niet zo heel groot (in vergelijking met andere incidenten). Waarmee ik niet op Arabieren wil schieten, by the way. In tegenstelling.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hooverphonic schreef:
    Ze hebben één inzittende opgepakt, maar geen idee of er ook meer personen inde vrachtwagen zaten.

    Ik ben oprecht behoorlijk pisnijdig dat er alweer zoiets geflikt wordt. Hou toch op met random mensen vermoorden ofzo. Ugh.


    Bijzitter is dood, chauffeur is opgepakt.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Firgun schreef:
    (...)

    Een Oost-Europeaan? Kans dat een Oost-Europeaan een Arabier of vluchteling is niet zo heel groot (in vergelijking met andere incidenten). Waarmee ik niet op Arabieren wil schieten, by the way. In tegenstelling.

    Hoe komen ze bij een Oost-Europeaan? Vanwege het kenteken? Lekker korte bocht :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Erso schreef:
    De verdachte is inmiddels opgepakt las ik?


    "Vermoedelijke dader". Niets is zeker lijkt me.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Op de blog staat nog niets over het oppakken van de chauffeur?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Tweet:
    Duitse politie heeft de chauffeur gepakt, de bijrijder is dood, melden Duitse media over aanslag in Berlijn http://s.vk.nl/t-a4437081/ #Berlijn


    Deep inside, I've never felt alive

    Occamy schreef:
    (...)
    Hoe komen ze bij een Oost-Europeaan? Vanwege het kenteken? Lekker korte bocht :W


    Getuigenissen. Vandaar mijn "vermoedelijke" dader.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried