• Hier een liveblog.
    For Christ's sake. Niet weer. Alsjeblief niet weer.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Occamy schreef:
    (...)
    Ik heb het nog nooit eerder gehoord, hoor. Maar het kan inderdaad ook gewoon daar neergelegd zijn, inderdaad. Ik ben alleen een positieve denker en hoop dat deze persoon gewoon niet zo goed heeft nagedacht.


    Toen met die bommen bij dat voetbalstadion ook en bij nog een aanslag waarvan ik niet meer precies weet waar. Zal eens opzoeken!
    Ja, ik ben dus zo bang dat het een dwaalspoor is of zo, snap je. Om de dader meer tijd te geven om weg te komen. Laten we inderdaad wel hopen dat het gewoon een idioot is!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Richonne schreef:
    (...)

    Toen met die bommen bij dat voetbalstadion ook en bij nog een aanslag waarvan ik niet meer precies weet waar. Zal eens opzoeken!
    Ja, ik ben dus zo bang dat het een dwaalspoor is of zo, snap je. Om de dader meer tijd te geven om weg te komen. Laten we inderdaad wel hopen dat het gewoon een idioot is!

    In Parijs toen twee of één (?) jaar geleden? Daar waren mensen die zichzelf hadden opgeblazen, dus dan is het best logisch dat ze identiteitskaarten vinden. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    In Parijs op 7 januari 2015, bij Charlie Hebdo, waren er ook paspoorten laten liggen. Bleken uiteindelijk de dader te zijn. Is inderdaad al bijna twee jaar geleden.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Firgun schreef:
    In Parijs op 7 januari 2015, bij Charlie Hebdo, waren er ook paspoorten laten liggen. Bleken uiteindelijk de dader te zijn. Is inderdaad al bijna twee jaar geleden.


    Oh, dat vind ik fijn om te horen (: Ik ben dan weer zo'n doemdenker.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen