• Hier een liveblog.
    For Christ's sake. Niet weer. Alsjeblief niet weer.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Frodo schreef:
    Op de blog staat nog niets over het oppakken van de chauffeur?


    21:30.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ook zo raar, dat ik daar vorig jaar gewoon nog heb gelopen in de zomervakantie. Het is daar altijd zo leuk.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Firgun schreef:
    (...)

    Getuigenissen. Vandaar mijn "vermoedelijke" dader.

    Achso. Ik ben alleen met mijn opleiding best wel kritisch over getuigen en eerder voor echt bewijs. Daarom dat ik het ook vreemd vind dat de Berlijnse politie nog niets getweet heeft over het oppakken en de rest al wel, maar ja...


    Deep inside, I've never felt alive

    Occamy schreef:
    (...)
    Achso. Ik ben alleen met mijn opleiding best wel kritisch over getuigen en eerder voor echt bewijs. Daarom dat ik het ook vreemd vind dat de Berlijnse politie nog niets getweet heeft over het oppakken en de rest al wel, maar ja...


    Berlijnse politie heeft wel al getweet ...? Dacht ik ...?
    Ja, getuigen zijn meestal niet zó betrouwbaar, dat weet ik (lang leven m'n zus die haar psychologie-examen aan het leren is :')), vandaar dus de vermoedelijke in m'n tekst.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Firgun schreef:
    (...)

    Berlijnse politie heeft wel al getweet ...? Dacht ik ...?
    Ja, getuigen zijn meestal niet zó betrouwbaar, dat weet ik (lang leven m'n zus die haar psychologie-examen aan het leren is :')), vandaar dus de vermoedelijke in m'n tekst.

    Ik kan niets vinden... Nuja, het zal wel. We shall see.


    Deep inside, I've never felt alive



    Ik denk dat bij dit soort gebeurtenissen niets meer moet worden gezegd dan het bovenstaande.

    Ik hoop dat er niet te snel conclusies worden getrokken en erg veel sterkte aan de families en slachtoffers.


    Queer zijn is gewoon alles

    Mijn vader zei er net iets van. Echt verschrikkelijk!


    16 - 09 - '17

    Firgun schreef:
    (...)

    Berlijnse politie heeft wel al getweet ...? Dacht ik ...?
    Ja, getuigen zijn meestal niet zó betrouwbaar, dat weet ik (lang leven m'n zus die haar psychologie-examen aan het leren is :')), vandaar dus de vermoedelijke in m'n tekst.

    Ik zie het nu:
    "Der Beifahrer des LKW, der am #Breitscheidplatz in den Weihnachtsmarkt gefahren ist, verstarb vor Ort."
    -> "De passagier van de truck, die in de kerstmarkt wordt aangedreven met #Breitscheidplatz, overleed ter plaatse."

    "Im Nahbereich #Breitscheidplatz wurde eine verdächtige Person festgenommen. Ob es sich um den Fahrer des LKW handelt, wird derzeit geprüft."
    -> "Op korte afstand #Breitscheidplatz een verdachte gearresteerd. Of het nu de chauffeur van de vrachtwagen, wordt onderzocht."

    AI NOOO, d'r is nu ook een schietpartij geweest in Zürich. Damn.


    Deep inside, I've never felt alive

    Occamy schreef:
    (...)
    Ik zie het nu:
    "Der Beifahrer des LKW, der am #Breitscheidplatz in den Weihnachtsmarkt gefahren ist, verstarb vor Ort."
    -> "De passagier van de truck, die in de kerstmarkt wordt aangedreven met #Breitscheidplatz, overleed ter plaatse."

    "Im Nahbereich #Breitscheidplatz wurde eine verdächtige Person festgenommen. Ob es sich um den Fahrer des LKW handelt, wird derzeit geprüft."
    -> "Op korte afstand #Breitscheidplatz een verdachte gearresteerd. Of het nu de chauffeur van de vrachtwagen, wordt onderzocht."

    AI NOOO, d'r is nu ook een schietpartij geweest in Zürich. Damn.


    Wacht wat? Schietpartij?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Occamy schreef:
    (...)
    Ik zie het nu:
    "Der Beifahrer des LKW, der am #Breitscheidplatz in den Weihnachtsmarkt gefahren ist, verstarb vor Ort."
    -> "De passagier van de truck, die in de kerstmarkt wordt aangedreven met #Breitscheidplatz, overleed ter plaatse."

    "Im Nahbereich #Breitscheidplatz wurde eine verdächtige Person festgenommen. Ob es sich um den Fahrer des LKW handelt, wird derzeit geprüft."
    -> "Op korte afstand #Breitscheidplatz een verdachte gearresteerd. Of het nu de chauffeur van de vrachtwagen, wordt onderzocht."

    AI NOOO, d'r is nu ook een schietpartij geweest in Zürich. Damn.


    Godverdomme :\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wtf..

    Wat erg voor de slachtoffers en nabestaanden. Welke imbeciel doet nu zoiets? ):


    26 - 02 - '16

    Frodo schreef:
    (...)

    Wacht wat? Schietpartij?


    Vlakbij een moskee. 3 gewonden, geen doden (tot zover). Thank God. Dit was wel al om 5 uur vanmiddag, dus het is niet zo dat dit echt 10 minuten oid na elkaar is gebeurd.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Dit is trouwens ook gebeurd vandaag: Russische ambassadeur in Turkije doodgeschoten, Syrië lijkt motief

    De beelden die ik net zag waren echt even schrikken, gezien je hem echt dood ziet gaan. Bleh.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2016 - 22:07 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arkadia schreef:
    Dit is trouwens ook gebeurd vandaag: Russische ambassadeur in Turkije doodgeschoten, Syrië lijkt motief

    De beelden die ik net zag waren echt even schrikken, gezien je hem echt dood ziet gaan. Bleh.

    Ja klopt, heb het ook gezien terwijl ik aan het eten was. Ik was er echt even niet goed van.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Wat een verschrikkelijke dingen allemaal vandaag. Het stemt me echt treurig.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.