• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af. Oh en trolls. Oh en sorry maar bijna dicht enzo.

    schattigste hond ooit? 🌸

    20.8% (5 stemmen)
     
    mopshond 🌸

    12.5% (3 stemmen)
     
    mops💫

    20.8% (5 stemmen)
     
    pug💕

    4.2% (1 stem)
     
    mopshond💦

    29.2% (7 stemmen)
     
    niet een maltezer🌚

    8.3% (2 stemmen)
     
    mopshond❤

    4.2% (1 stem)
     
    fucking mopshond🔥


    Heaven is a place that we all have

    i'd like to be pretty,
    i'd like to be sweet,
    i'd like to be wanted,
    i'd like to be need.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    I want to stay with you until we are grey and old.
    I want to love you until my heart stops beating.
    I want to love you even when we are ghosts.

    ...


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    JAAAAAAAA, kom maar met die gitaa-. WAT? DOMIEN JE ONDERBREEKT ZOJUIST DE SOLO VAN WE WILL ROCK YOU?
    Slecht, vet slecht.


    Deep inside, I've never felt alive

    Oh mijn god ik heb eindelijk toegegeven dat ik niet wil daten en hij reageert zo begripvol en lief i can't
    het is jammer dat ik niet in hem geïnteresseerd ben want waarom zou ik ook verliefd worden op een oprecht leuke jongen kill me

    'je moet altijd respect hebben voor iemands gevoelens'
    NNOOO u DIDNT iemand afwijzen is nog nooit zo hartverwarmend geweest

    [ bericht aangepast op 20 dec 2016 - 23:34 ]


    i put the fun in funeral

    Mijn vader heeft volgens mij gewoon echt niet door hoe vreselijk duidelijk zijn sigarengeur zich echt letterlijk door het hele huis verspreid als hij beneden rookt, zelfs als alle deuren dicht zijn. Ik wil hem echt niet het huis uit schoppen als het bijna vriest of regent, maar ik heb wel een behoorlijke hekel aan het feit dat de woonkamer dan de enige optie is, want bah, bah, bah. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Confession: Ik ben verslaafd aan het raken aan confession pagina's.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Aan iedereen die dit ziet/leest, als jullie advies hebben, graaaag.

    Dus. Nu heb ik echt het idee alsof zij mij ook leuk vindt. De laatste tijd doet zij precies nogal flirterig tegenover mij, alsof ze mij een beetje leuker vindt dan de rest. Uiteraard kan het ermee te maken hebben dat zij denkt dat ik niets weet van dat ene (waar ik niets over op Q zet, want mensen die mij kennen hebben Q, en het is kinda gevoelig), en dat ze daarom naar mij toe trekt, omdat ik geen judgement tegen haar heb. En dat heb ik ook niet, zelfs niet als ik dat weet. Maar van de andere kant zijn we wel echt keihard aan het flirten op "onze manier". Allez ja, ik zou nooit zeggen "hee sexy, mooie tieten" of iets, maar wel op andere manieren laten merken van, hey, ik vind je leuk. En in mijn ogen is zij dat nu ook aan het doen. Maar weeral, ik kan me ook alles verbeelden. Dat is nu juist het frustrerende. Zie, als een vogeltje me influisterde van 'hee, je vriendin vindt je leuk.' dan zou ik alle remmen loslaten en haar op een echte date vragen (en niet gewoon een uitstapje, die we nu ook al dates noemen, ironisch he). Maar het punt is, als ik alle mis interpreteer, dan is de kans vrij groot dat ik een breuk maak in onze vriendschap en op dit moment is me een die vriendschap vele malen dierbaarder dan een lief hebben.
    Maar dan nog, dit soort dingen blijven in mijn hoofd malen, en het moet er gewoon uit, ghaaa. En ik ga er ook niet met andere vrienden over babbelen, want dat is net zo awkward. Alhoewel. Ik weet het niet.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2016 - 1:05 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Aan iedereen die dit ziet/leest, als jullie advies hebben, graaaag.

    Dus. Nu heb ik echt het idee alsof zij mij ook leuk vindt. De laatste tijd doet zij precies nogal flirterig tegenover mij, alsof ze mij een beetje leuker vindt dan de rest. Uiteraard kan het ermee te maken hebben dat zij denkt dat ik niets weet van dat ene (waar ik niets over op Q zet, want mensen die mij kennen hebben Q, en het is kinda gevoelig), en dat ze daarom naar mij toe trekt, omdat ik geen judgement tegen haar heb. En dat heb ik ook niet, zelfs niet als ik dat weet. Maar van de andere kant zijn we wel echt keihard aan het flirten op "onze manier". Allez ja, ik zou nooit zeggen "hee sexy, mooie tieten" of iets, maar wel op andere manieren laten merken van, hey, ik vind je leuk. En in mijn ogen is zij dat nu ook aan het doen. Maar weeral, ik kan me ook alles verbeelden. Dat is nu juist het frustrerende. Zie, als een vogeltje me influisterde van 'hee, je vriendin vindt je leuk.' dan zou ik alle remmen loslaten en haar op een echte date vragen (en niet gewoon een uitstapje, die we nu ook al dates noemen, ironisch he). Maar het punt is, als ik alle mis interpreteer, dan is de kans vrij groot dat ik een breuk maak in onze vriendschap en op dit moment is me een die vriendschap vele malen dierbaarder dan een lief hebben.
    Maar dan nog, dit soort dingen blijven in mijn hoofd malen, en het moet er gewoon uit, ghaaa. En ik ga er ook niet met andere vrienden over babbelen, want dat is net zo awkward. Alhoewel. Ik weet het niet.

    Ik zou echt geen idee hebben, sorry, maar succes tho. I'm sure she'll like you c:

    //nohhh Evak is zo sad, why you do this to me skam


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Op de een of andere manier doe je dit altijd. Je weet dat ik er altijd voor je ben. Maar jij bent er nooit voor mij.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nooit.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    De dag na stage ben ik echt helemaal kapot. Denk dat ik maar thuis blijf vandaag

    Ik wil helemaal niet naar de ortho. :c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hoe vroeg moet ik gaan slapen om niet moe wakker te worden.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Soms is de verleiding om te blijven slapen wel heel erg groot