• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af. Oh en trolls. Oh en sorry maar bijna dicht enzo.

    schattigste hond ooit? 🌸

    20.8% (5 stemmen)
     
    mopshond 🌸

    12.5% (3 stemmen)
     
    mops💫

    20.8% (5 stemmen)
     
    pug💕

    4.2% (1 stem)
     
    mopshond💦

    29.2% (7 stemmen)
     
    niet een maltezer🌚

    8.3% (2 stemmen)
     
    mopshond❤

    4.2% (1 stem)
     
    fucking mopshond🔥


    Heaven is a place that we all have

    Nieuwe ljh ^^
    In Wii stem: it's a new record!

    // at de poll:
    Why not 'addieviderci' (arrivederci, tot ziens)

    [ bericht aangepast op 20 dec 2016 - 12:44 ]

    Eigenlijk had ik een foto moeten maken van die kerstboom. Hopelijk staat hij er donderdag nog steeds want ik denk dat het vanavond als ik terug ben te donker gaat zijn.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben zo blij dat het ineens zo goed gaat op school. Leuke klas, goed bezig om alles in te halen, I'm happy.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Duits wil mij dood

    Scheikunde ging wel goed, beter dan verwacht! IK HEB GEWOON GÉÉN 5,7 WOW

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 dec 2016 - 14:25 ]


    "Ik vind Sanne erg aardig, maar er mag wel 80 decibel af."

    Net terug van de tandarts (alweer? Ja alweer) en twee van mijn voorste tanden (rechter hoektand en voortand) laten vullen. Ging echt goed ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I am not happy


    Mhm?

    Die verdoving was wel weer even naar. Op een gegeven moment had ik het gevoel dat hij in mijn neus zat te prikken en dat vroeg ik dus ook, schijnt het echt zo te voelen, maar niet zo te zijn xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bitch, please (;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    I feel sick, maar ik wil niks afzeggen, want ik wil niet overkomen alsof ik een aansteller ben.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dat moment dat je je bestelling door de brievenbus hoort vallen *O* *O* *O*

    Ik ben eerder uit scheikunde gelaten en zit nu heel zielig te wachten op mijn mini bandje voor een repetitie
    En ooehh ik zie de crush van een vriendin langslopen.

    Ik moet me focussen op biologie leren voor morgen maar nee


    "Ik vind Sanne erg aardig, maar er mag wel 80 decibel af."

    Het PWS van een vriendin en mij telt al 10.500 woorden met 32 pagina's. Mag ik nu trots zijn op mijzelf?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Vakantie (banana)


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wow. Rude much.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Don't sass me lil bitch
    Zet alsjeblief uw luidspreker uit? Asociale kut?


    Mhm?