• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af. Oh en trolls. Oh en sorry maar bijna dicht enzo.

    schattigste hond ooit? 🌸

    20.8% (5 stemmen)
     
    mopshond 🌸

    12.5% (3 stemmen)
     
    mops💫

    20.8% (5 stemmen)
     
    pug💕

    4.2% (1 stem)
     
    mopshond💦

    29.2% (7 stemmen)
     
    niet een maltezer🌚

    8.3% (2 stemmen)
     
    mopshond❤

    4.2% (1 stem)
     
    fucking mopshond🔥


    Heaven is a place that we all have

    welp. guess I'm just jealous as fuck since she seems really happy with him while my relationship was just too much for me. imma be a lonely cat lady. (':


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Allerton schreef:
    (...)
    Oh hon :c this is really sad to read. But please know that NONE of this is true. You are perfect, you are worth everything! God the fact that people had the guts to tell you these lies makes me so so sad about this society. This society is so fucked up that they even use these ugly words against an angel like you.


    ChickenNugget schreef:
    (...)
    ik heb er ook een paar voor jou, beste vriendin, je bent awesome, toen ik nog niet kende en voor het eerst een foto van jou in post een foto van jezelf topic zag, dacht ik dat je prachtig was en was ik stiekem jaloers dat ik er niet zo uitzir x'D, je inspireert mij en anderen, je ben echt heel heel erg lief, mensen worden spontaan blij van jouw enthousiasme, je hebt talent, en je hebt een geweldig mooi geloof waar ik blij van wordt elke keer als je er met trots over verteld. Nieuwe opdracht: maak het meisje aan het lachen streep de vieze woorden door en schrijf dit op. I'm serious don't believe those lies


    Sweeties. Jullie zijn echt mijn bebies.
    Ik heb dit niet gepost omdat jullie je slecht moeten voelen voor mij. Echt niet. Ik probeer al jaren mensen te behandelen zoals ik zelf behandeld wil worden maar wat je ook doet je krijgt altijd zo'n tegenprestatie.
    Dus jullie moeten jullie nooit slecht voelen om iets wat een ander zegt; je bent nooit genoeg voor ze.

    hahahahakillmehahahahahkillmerightnowhahahahahahplsdoithahahahah


    Heaven is a place that we all have

    'Nee meneer de conducteur, in mijn zwarte aftandse koffertje zit niets verdachts. Het is een intelligentietest, de WISC. Wilt u misschien kijken?'
    . . .
    'Nee? Oké, toch fijn dat u zo waakzaam bent.'


    •

    "wil je alsjeblieft naar mijn huis komen, ik zou het heel erg waarderen, ik heb een persoonlijke crisis"

    persoonlijke crisMY ASS ik rij 10km naar je huis om erachter te komen dat je er NIET BENT want je bent vergeten dat je een twee uur lange rIJLES HAD. en het ergste is nog dat je het al wist voordat ik zei dat ik naar je toe zou komen, maar je het blijkbaar niet nodig vond om mij daarvan op de hoogte te stellen. echt, ik weet dat ik zelf niet de beste ben met afspraken maken, maar ik weet niet waar jij later terecht gaat komen als dit zo doorgaat.


    i put the fun in funeral

    Het moet snel vrijdag worden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Auror schreef:
    (...)

    Ik krijg best wel maagzuur van jouw Maagzuur naam. D:


    At your service! 🎷🐛


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    'Vandaag ga ik shit doen. Opdrachten voor school, kamer opruimen, de was doen, kerstcadeautjes kopen en ga zo maar door!'
    Inmiddels heb ik mezelf net onder de douche weten te slepen.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik moet de kattenbak verschonen, want het stinkt. Maar, geen zin :C


    Stenenlikker

    Oké. Het is 2 graden buiten, de verwarming is uit (mijn kot wordt normaal wel verwarmd door de verwarmingsbuizen die erdoor lopen) en ik zit te zweten in mijn trui.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Seizoen 5 Arrow Spoilers:

    Oké. Ik was aan het huilen om Arrow omdat er iets zieligs gebeurde: Oliver moordde per ongeluk Billy, de nieuwe vriend van Felicity ipv Prometheus, en nu is Laurel terug???? Nu huil ik nog erger.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2016 - 17:13 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Nope.


    Mhm?

    Zo desprate for music zijn jullie kennelijk niet. Anders was ik allang opgebeld xp


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Geen zin in kerstborrel op werk vanavond...


    Stenenlikker

    Oepsiepoepsie, dat was niet de bedoeling. :')


    <3