• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af. Oh en trolls. Oh en sorry maar bijna dicht enzo.

    schattigste hond ooit? 🌸

    20.8% (5 stemmen)
     
    mopshond 🌸

    12.5% (3 stemmen)
     
    mops💫

    20.8% (5 stemmen)
     
    pug💕

    4.2% (1 stem)
     
    mopshond💦

    29.2% (7 stemmen)
     
    niet een maltezer🌚

    8.3% (2 stemmen)
     
    mopshond❤

    4.2% (1 stem)
     
    fucking mopshond🔥


    Heaven is a place that we all have

    Ik krijg allemaal pb's en gb's. I feel popular, hahaha^^ (ookal gaat het gewoon om praktische zaken en niet een gesprek ;') )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mignon schreef:
    Ik ben op het punt aangekomen waar ik even echt allemaal niet meer weet hoe ik dit in hemelsnaam kan fiksen. Alle positiviteit ter wereld gaat me nog niet gerust kunnen stellen en het acht weken afbeulen van zowel mijn lichaam en geest heeft nu echt voor de diepste inzinking ooit gezorgd.

    Ik wil gewoon even de tijd stil kunnen zetten en slapen en mijn hond knuffelen en me volproppen met chocola en gewoon alles even niet nu.


    You can do it, Lotte! Think of the unicorns and me. :'D
    <3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Square schreef:
    Ik lig mild dubbel over Oosterrijk en hun woord van het jaar competitie. (krul)

    Worst des Jahres: Bundespräsidentenstichwahlwiederholungsverschiebung
    Unwort des Jahres: Öxit
    Spruch des Jahres: „Bundespräsidentenwahl 2016–2019: Ich war dabei!“

    Edit: "Jeugdwoord van het jaar" is de hele zin Was ist das für 1 Life. Het is goed om te zien dat die complete, opzettelijk slecht getypte verwarring onder jongeren een grensoverschrijdend fenomeen is. :'D


    Het Duits is toch echt wel next level in z'n samenstellingen, Jezus mina. :') Van die laatste zin begrijp ik helemaal niets, though. Wat is dat voor 1 ... leven? Waarom staat die opeens in het Engels? :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik wil gewoon één iemand hebben waarbij ik niet de hele tijd de façade op hoef te houden door te glimlachen en grapjes te maken, maar gewoon weg kan kruipen.


    •

    Soms voel ik me zó de Remy van Quizlet


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Sweetwine schreef:
    Ik verdien beter.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mooncalf schreef:
    Soms voel ik me zó de Remy van Quizlet


    ik weet niet waarom maar als ik je username zie denk ik aan een maankalf


    Heaven is a place that we all have

    fuck mopshonden


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    ik weet niet waarom maar als ik je username zie denk ik aan een maankalf


    Oh the fascinating aspects of life. I just had to be a part of the fantastic beast vibe


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    ik heb problemen en er zit me iets dwars ja
    guess about what

    [ bericht aangepast op 20 dec 2016 - 21:24 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Het Lapras evenement in Japan heeft 20.7 miljoen opgeleverd. Goed gedaan Pokémon Go en Japan ^^

    Maagzuur schreef:
    fuck mopshonden


    mijn hart brak net

    @maankalf yes indeed u had to


    Heaven is a place that we all have

    ChickenNugget schreef:
    ik heb problemen en er zit me iets dwars ja
    guess about what

    De mensen die gister niet leuk vonden, open de spoiler niet.
    16+
    Een piemel?

    [ bericht aangepast op 20 dec 2016 - 21:27 ]

    Mooncalf schreef:
    (...)

    Oh the fascinating aspects of life. I just had to be a part of the fantastic beast vibe


    I did too :3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.