• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    Woops, ik gooide amaretto over mezelf heen....

    En ik had vandaag zo'n cute gozer aan mn kassa, omg.


    Stenenlikker

    ChickenNugget schreef:
    soms lijkt het echt de enige uitweg

    Are you fucking kidding me?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Welke film moet ik dan in hemelsnaam kijken?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik kan niet tegen het gehuil van kinderen. Als ik iets vervelend en irritant vind, is dat het wel. Het is maar goed dat ik ze zelf niet meer wil.

    Yonghwa schreef:
    Welke film moet ik dan in hemelsnaam kijken?


    Dumb and dumber op Veronica ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fleimkepa schreef:
    (...)

    Dumb and dumber op Veronica ^^

    Hehe, nee, ik zoek een film op het internet. Ik vind alleen geen goede en waar ik zin in heb. Toch bedankt ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil ook een leuke film kijken. :c


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dat lijkt eigenlijk best wel op mijn idee..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ha ha ha. Kill me.

    + geweldig hoe mijn playlist van Breaking Benjamin naar Yuri on Ice gaat.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2016 - 21:07 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kerst en storm, heerlijke combi. Ik mis alleen nog iemand om gezellig tegenaan te liggen en mee te praten. Maar de ene persoon met wie ik dat wil, is aan de andere kant van het land en wil vast geen contact met me, en de ander is bij zijn ouders en met hem kan ik dit ook helemaal vergeten omdat we niet zo'n relatie hebben dat dat kan. En zo lang ken ik hem nog niet.

    Is het raar dat ik soms echt het gevoel heb dat mijn vriend de mannelijke ik is? Ik bedoel, we lijken zoveel op elkaar. We hebben zelfs dezelfde oogkleur én haarkleur (van nature). Ik ben raar xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil heel graag Lord of the Rings gaan kijken op Netflix maar dan krijg ik altijd enorme heimwee naar m'n beste vriend en Elfia, verdomme.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik doe echt heel lang over een bodempje amaretto, wow.


    Stenenlikker

    Ik wil niks meer te maken hebben met de honden. :c Wordt er behoorlijk zat van. Ik wil het huis uit. Voor mijn part loop ik weg en wordt ik dakloos ofseu. Oke liever niet natuurlijk. Maar ik begin het aardig beu te raken hier.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •