• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    Fleimkepa schreef:
    Waarom ben ik altijd zo zenuwachtig voor meetings

    Omdat mensen eng zijn (cat)
    Haha nah heb ik ook wel last van.

    🤔

    En toen had ik geen opa's meer


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    En toen had ik geen opa's meer


    oh lieve jip, heel veel sterkte de komende tijd. sending you my love

    Wiarda schreef:
    En toen had ik geen opa's meer


    Ah no ):
    Sterkte, Jip! Xx


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wiarda schreef:
    En toen had ik geen opa's meer

    Wat ontzettend naar en vervelend!
    Heel erg veel sterkte.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    omg jongenss ik heb een studiebeurs van 2200 euro gekregen om in het buitenland te gaan studeren *O*


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    omg jongenss ik heb een studiebeurs van 2200 euro gekregen om in het buitenland te gaan studeren *O*


    *O*

    Metamorphoses schreef:
    omg jongenss ik heb een studiebeurs van 2200 euro gekregen om in het buitenland te gaan studeren *O*

    Gefeliciteerd!
    Wat was je van plan om te gaan studeren? ^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ChickenNugget schreef:
    (...)
    Gefeliciteerd!
    Wat was je van plan om te gaan studeren? ^^


    Een stuk van mijn zesde jaar (laatste jaar op middelbare). Het is vrij moeilijk ivm eindwerk en lessen zelfstandig inhalen, maar doenbaar.
    Ik had liever na mijn zesde een gap year gedaan, maar dat mag ik niet. D:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    wow lol, ik was dus op de site van de Brusselse filmschool aan het surfen tot plots:

    Aan de spelopleiding van het RITCS wordt spelen, onderzoeken en op je bek gaan aangemoedigd.

    De meeste sites zetten iets als "falen mag", but actually, deze vind ik leuker. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    Een stuk van mijn zesde jaar (laatste jaar op middelbare). Het is vrij moeilijk ivm eindwerk en lessen zelfstandig inhalen, maar doenbaar.
    Ik had liever na mijn zesde een gap year gedaan, maar dat mag ik niet. D:

    Nice! Nou ja, je bent niet de enige met ouders die dat niet willen hebben haha. Ik zeg al vet lang dat ik een gap year wil en dan wil backpacken in Australië. Maar dat mag niet, I cri.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ChickenNugget schreef:
    (...)
    Nice! Nou ja, je bent niet de enige met ouders die dat niet willen hebben haha. Ik zeg al vet lang dat ik een gap year wil en dan wil backpacken in Australië. Maar dat mag niet, I cri.


    en zou je een uitwisseling willen doen? ik denk dat dat een iets aanvaardbaarder idee is omdat je ouders dan weten dat je niet alleen bent
    dan zit je in een familie want ik neem aan dat je alleen gaat backpacken?
    is trouwens zooo geweldig ik heb het ook al eens gedaan (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik moet eerder op bed gaan. Zo heb ik niets aan mijn dagen. Tot 3 uur in de nacht gamen is geen goed idee. Ik kan net zo goed tot 11 uur gamen en 's ochtends eerder beginnen, omdat ik dan niet pas om 12 uur wakker word.

    Maar H1Z1 was echt leuk gister ^^ Wel eng die rennende zombies.

    // Ze willen niet zachtjes zijn voor mij als ik slaap, maar ik moet wel zachtjes zijn voor die slet en haar kind overdag. Ik ben hier echt klaar mee. Het gaat niet lang duren voor ik uit mijn vel spring en ze eens vertel hoe het hier echt gaat. Ze zien het niet eens. Ze denken dat ze altijd zachtjes zijn en nooit hard praten of zelfs schreeuwen.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2016 - 11:31 ]

    Ik ben bang om naar beneden te gaan.


    This ain't no place for no better man.