• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    Ugh ik ben echt fucking boos. Mag ik nog steeds niet bij mijn vriend slapen omdat ik de pil niet heb.

    Never-fucking-mind.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    En jij bent 26? Man je lijkt net een ongestelde tiener.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn wodka is op en dat is echt niet leuk want wat moet ik nu gaan drinken?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wanneer je familie al vrij vol zit van het gourmetten en daardoor niet veel ijs eet...
    ... meer voor mij. :Y)

    Okay, Cara Delevingne kan echt niet acteren.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Leuk zeg, dat je me bij jou thuis uitnodigt en vervolgens weken later zegt dat je nog even ergens anders langs wilt gaan en dat ik gewoon mee mag, naar mensen waar ik niets mee heb en die jij ook al eeuwen niet gesproken hebt en waar je niet eens goed mee bevriend bent en nota bene altijd zegt dat een van de twee altijd alleen over zichzelf kan praten en dat je met de ander nooit alleen af zou spreken. Gezellig. Echt. -.-


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Alsjeblieft niet NOG meer familieweekenden. Niets tegen al die op zich best leuke mensen, maar dat ik toevallig wat DNA met ze deel betekent niet dat ik meteen twee tot drie dagen achter elkaar voortdurend in hun buurt wil zijn. Waarom is gewoon een dag niet goed genoeg? Een dag is het perfecte tijdsbestek om gezellig te zijn zonder al te grote kans op tranen, trust me.

    + Een neef van me gaat trouwen op 12 augustus en dat is letterlijk de dag voor mijn verjaardag. Why u do dis. (Oké, omdat jullie heel erg verliefd zijn en de rest van jullie leven samen willen doorbrengen en dat respecteer ik zeer, maar why u do dis precies die dag?) (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik had je glimlach nog één keer willen zien. Je stem nog één keer willen horen. Nog één keer. Eén keer. Maar zelfs dat was te veel.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    en dan maak je ineens een Twenty One Pilots drawing. I love random creative moods.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Sluit sims af omdat het saai is
    Bedenkt wat nu te spelen
    Weet niet wat, uit alle 38 spellen
    Start sims op

    Rockabye schreef:
    Sluit sims af omdat het saai is
    Bedenkt wat nu te spelen
    Weet niet wat, uit alle 38 spellen
    Start sims op


    Herkenbaar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    twee weken geen therapie en dus hebben we opdrachten mee gekregen van de therapeuten en damn.........can they get any weirder

    Okay mijn vader had de hele *subtiele* hint niet door en nu voel ik me kloterig hahaha end me


    This ain't no place for no better man.

    Ik wil gewoon een schaar pakken en de helft van mijn haar afknippen zodat ik wel naar de kapper MOET maar ik durf niet verdomme en het frustreert me.


    — Inner peace, it's hard to find. —