• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    Square schreef:
    Oké, eerste conclusie van dit experiment: ik ben heel erg slecht in het maken van serieus hoge paardenstaarten. (krul)

    Dit hoort het gemakkelijke gedeelte te zijn, maar ik werk hier tegen de zwaartekracht met een hele hand vol erg lang haar en als ik het dan enigszins strak probeer te krijgen of bobbels eruit wil kammen, valt telkens een deel naar beneden of zorg ik juist voor meer chaos. Als mede-ljh'ers tips hebben, graag, gosh. Hoe doen mensen dit?


    Hoofd naar beneden gooien (net alsof je head-bangt), zodat je haar helemaal naar beneden hangt en dan een staart maken. Juist voor zorgen dat je dan geen palmboom wordt, want dat is één van de mogelijke uitkomsten als je 'm te hoog maakt. :Y)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Omg I love this! En ik begin al minder ziekjes te worden, het gaat zeker de goede kant op, yesss!!^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Huh wth, waarom is Erieka/Bombay inactief gegaan?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yonghwa schreef:
    Huh wth, waarom is Erieka/Bombay inactief gegaan?

    Was een ruzie hier, daarom vgm


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Zo'n beetje de hele maand ziek geweest yay.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wie is er al een uur wakker? Ik ben al meer als een uur wakker. Wat ik zoal niet doe voor een gezellig samenzijn in de avond <3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    eeeeen weer kleddernat van het zweet. Dit kan niet gezond zijn :/


    Happy Birthday my Potter!

    Oh god no, Marina Joyce heeft een kerst lied uitgebracht, WHY WHY????


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    OHMYLORD ik heb gister sims 3 en pets gekocht op steam voor maar €17, 00. Nu snel installeren zodat ik het nog even kan spelen voordat ik aan het werk moet.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik vind het eigenlijk best wel balen dat mensen het "vergeten zijn" :/


    Happy Birthday my Potter!

    Waarom zou mijn haar überhaupt goed zitten? Nah pff het is niet alsof ik vandaag het huis uit ga... kuch. Nou ja waarschijnlijk was het toch al stom gaan zitten door de wind buiten.

    I am a deeply unhappy person.


    Dit is echt heel leuk en ik had het niet verwacht. 😍


    The truth is out there.

    Ik word elke ochtend vol zelfvertrouwen wakker en eindig de dag alsof ik een zware depressie heb.

    Waarom ben ik altijd zo zenuwachtig voor meetings


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.