• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Heaven is a place that we all have

    Laasyanir schreef:
    Ik kan niet wachten om weer van die heerlijke seks te hebben met mijn fwb ^^


    16+ Spoiler?

    / Criminal Minds is the frigging best.


    Sweetwine schreef:
    (...)

    16+ Spoiler?

    / Criminal Minds is the frigging best.

    Oja, het woordje seks. Triggers.
    Dat van mij moet onder een spoiler en anderen die het doen krijgen geen commentaar. No thanks, ik zet het niet onder een spoiler als het zo gaat.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2016 - 22:46 ]

    Laasyanir schreef:
    (...)
    Oja, het woordje seks. Triggers.
    Dat van mij moet onder een spoiler en anderen die het doen krijgen geen commentaar. No thanks, ik zet het niet onder een spoiler als het zo gaat.


    Ik zie niemand anders neer zetten dat ze zin hebben in 'heerlijke *** met hun fwb'. Come on. Er zitten ook jongeren op deze website.


    tijd om een nieuw forum te zoeken


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Guys, c'mon. Dit is al eerder besproken. Niet opnieuw please...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Allerton schreef:
    Guys, c'mon. Dit is al eerder besproken. Niet opnieuw please...


    Alleen jammer dat er niets aan wordt gedaan. But — You're right.
    BTW — Just go for it. Nu lijkt het eng maar als je eenmaal je nieuwe haircut hebt, vind je het geweldig. :Y)


    Sweetwine schreef:
    (...)

    Alleen jammer dat er niets aan wordt gedaan. But — You're right.
    BTW — Just go for it. Nu lijkt het eng maar als je eenmaal je nieuwe haircut hebt, vind je het geweldig. :Y)

    Awwh dat is echt heel lief en motiverend! thanks - and you too Famke c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Nou het was leuk hier, maar ik ben het nu beu.
    Misschien tot later maar uh bye


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Jezus, de afleiding was real. Domme kut dat ik ben.

    Laasyanir schreef:
    (...)
    Oja, het woordje seks. Triggers.
    Dat van mij moet onder een spoiler en anderen die het doen krijgen geen commentaar. No thanks, ik zet het niet onder een spoiler als het zo gaat.


    Wie dan? Ik zie letterlijk niemand over seks praten en ineens ga jij zulke dingen posten. Sorry hoor, maar dit is uitlokkend gedrag.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    HAHAHAHA wat is dit


    Caution first, always.

    Graves schreef:
    HAHAHAHA wat is dit



    I'll see you on the dark side of the moon

    Guys. Klaar. Please..
    Niet iedereen - onder andere ik - is er van gediend om zo (zonder waarschuwing) seksuele dingen te lezen. Dus doe het onder een waarschuwing of niet. Dit omdat er ook gewoon jongere mensen op dit forum zitten of zoals ik - die het gewoon niet hoeven te weten. Ik zeg niet dat je het niet mag zeggen maar denk even na voordat er iets gepost wordt hierover.. Ik zelf vind het namelijk echt disgusting om ook maar zoiets te lezen en dat ligt niet aan jullie, maar aan mij. Ik hoef er gewoon niks van te weten en dat is mijn eigen keuze (eig. niet maar dat is een discussie voor later.). Please just.. use warnings and spoilers, want sommigen willen het misschien wel lezen, maar daar is dus de spoiler button voor.. Het is en blijft Lucht Je Hart, en als je dit wilt delen, ga je gang. Maar denk eventjes om anderen, sinds triggers ook gewoon onder een spoiler worden gezet omdat mensen dit misschien niet aankunnen om te lezen of het niet willen lezen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Fleimkepa schreef:
    (...)

    Wie dan? Ik zie letterlijk niemand over seks praten en ineens ga jij zulke dingen posten. Sorry hoor, maar dit is uitlokkend gedrag.

    Niets persoonlijks naar welke user dan ook, maar 'we hebben dingen ontdekt van elkaar die ik erg leuk vind' (nogmaals ik heb niets tegen je, maar het is gewoon hypocriet dat dat wel mag terwijl iedereen precies weet waar het over gaat en als ik zo iets zou zeggen zonder het woord seks te gebruiken, was het alsnog niet goed geweest).

    En op het woord kut zegt niemand iets? Oke.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2016 - 22:59 ]

    ^ Dat jij dat zo opvat, wil niet zeggen dat het zo is bedoeld.


    kindness is never a burden.