• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Vallen de Q-schapen je lastig? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2017 - 14:59 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Metamorphoses schreef:
    ik heb een nieuwe username gevonden omfg maar nu twijfel ik

    HAHA ik ga zo lang twijfelen (net zoals bij kaleo) dat hij bezet gaat zijn als ik ga veranderen

    ja of nee lol


    Laten we stemmen. Vertel. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Metamorphoses schreef:
    ik heb een nieuwe username gevonden omfg maar nu twijfel ik

    HAHA ik ga zo lang twijfelen (net zoals bij kaleo) dat hij bezet gaat zijn als ik ga veranderen

    ja of nee lol

    Gewoon doen, vind je hem uiteindelijk niks, dan verander je gewoon weer terug naar deze


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Wees eens wat minder snel jaloers, serieus. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Zo happy met mijn cover voor mijn SOTY verhaal waarvan ik nog twijfel of ik daadwerkelijk mee ga doen doordat ik nooit verhalen kan afmaken. x)
    Wie mag ik spammen met mn cover? Because I'm proud. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Zo happy met mijn cover voor mijn SOTY verhaal waarvan ik nog twijfel of ik daadwerkelijk mee ga doen doordat ik nooit verhalen kan afmaken. x)
    Wie mag ik spammen met mn cover? Because I'm proud. :3


    Spam een eind raak, Yo. ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gibbs schreef:
    Zo happy met mijn cover voor mijn SOTY verhaal waarvan ik nog twijfel of ik daadwerkelijk mee ga doen doordat ik nooit verhalen kan afmaken. x)
    Wie mag ik spammen met mn cover? Because I'm proud. :3

    kom maar op!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik snap wel dat de ps4 zo goedkoop is, want alle shit is super duur.
    Als ik ga kopen wat ik wil ben ik al meer dan 100 euro kwijt en dan heb ik alleen een tweede controller en een ps4 camera. Shit man o.o

    Kan ik dat geld beter bewaren om naar mijn vriend te gaan. KEUZES

    [ bericht aangepast op 3 jan 2017 - 19:17 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Can you fucking not?

    i'm so tired now but that was so much fun


    i put the fun in funeral

    Omygod my mother is the sweetest.

    Fleimkepa schreef:
    Ik snap wel dat de ps4 zo goedkoop is, want alle shit is super duur.
    Als ik ga kopen wat ik wil ben ik al meer dan 100 euro kwijt en dan heb ik alleen een tweede controller en een ps4 camera. Shit man o.o

    Kan ik dat geld beter bewaren om naar mijn vriend te gaan. KEUZES


    Als je nog iemand kent met een ps4 kunnen jullie spellen delen, kan best schelen in de kosten. Je deelt dan ook ps4 plus abbonement enzo


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    I loved today.


    Ja het spijt me dat ik momenteel een fucking wrak ben, jeez.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Jerboa schreef:
    (...)

    Als je nog iemand kent met een ps4 kunnen jullie spellen delen, kan best schelen in de kosten. Je deelt dan ook ps4 plus abbonement enzo


    Mijn vriend binnenkort waarschijnlijk. Zal het eens voorleggen!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb al die leuke titels voor verhalen, maar uiteindelijk weet ik nooit iets met de titels te doen...