• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Vallen de Q-schapen je lastig? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2017 - 14:59 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Zijn zwarte haar leek rechtstreeks uit de autobiografie van Elvis Presley te komen,


    Nixon wat is deze beschrijving seriously


    This ain't no place for no better man.

    I'm setting myself free.


    Het is zo fijn om met je te praten. Op die momenten is mijn depressie opeens verdwenen (en komt daarna dubbel zo hard terug).

    pfff ik snap het niet

    waarom praat hij wel met m'n vriendin en niet met mij
    i mean hij heeft met mij gezoend kay D;


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    George Michael heeft zelfmoord gepleegd? Wat?!

    Laasyanir schreef:
    George Michael heeft zelfmoord gepleegd? Wat?!

    Ik zie staan dat de vriend van George Michael gehacked was en dat hij dat niet getweet heeft, maar dat het fake is.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    En zo stond je in pakweg 7 kranten en op tv bij de regionale omroep. lol. :')


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Dit is zowel feestwaardig als om te huilen.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    oke aaaaahhh
    assassins creed was geweldig

    aah kak shit fuck damn klote
    waarom ben ik uitgenodigd voor haar s16 homeparty
    oml ik moet gaan want ze is nog een goede vriendin en ik kan dat niet maken maar helL IEDEREEN DIE KOMT IS FUCKING POPULAIR IN MECHELEN EN OMStreken (sidenote: ik ben absoluut niet populair)
    Lol om het niveau aan te geven: de zus van Emma Bale (All I Want, Run, Fortune Cookie) is ook uitgenodigd HAHAHA cry :W ik ken lek niemand want mijn vriendinnen zijn niet uitgenodigd
    hoe awkward.

    WAIT WOW MIJN 'O ZO POPULAIRE EN GELIEFDE' AARTSVIJAND IS NIET UITGENODIGD OML YES KARMA DIE OMG THANK GOD.
    Bam. love life fuck you

    [ bericht aangepast op 3 jan 2017 - 1:26 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Het is niet dat ik er last van heb, maar het is bijna half twee, waarom denkt iemand dat dit het moment is om bas te gaan spelen? :')


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Hmm not sure how to feel about this. Not sure at all. Hoe kan het dat ik niet preuts ben maar dit me zo zwaar op de maag valt dat ik wel kan kotsen. De mindfuck is groot en ik ben er gewoon misselijk van.


    The truth is out there.

    Zucht

    Kom op, Myke!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Waarom praat mijn opa over de bevalling van mijn zusje tegen de mensen die de verwarming komen maken? Vertel vreemden er over, ja wat een goed idee. Ik schaam me echt kapot voor je. Ook omdat je er altijd bij blijft staan als de mensen aan het werk zijn en je ze in de weg loopt.

    // Quizlet is echt super traag op mobiel.
    // Polaris office is niet gebruiksvriendelijk. Het kan niet eens een beatand van 122 kb laden zonder mijn hele mobiel te laten vastlopen.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2017 - 10:02 ]