• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Vallen de Q-schapen je lastig? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2017 - 14:59 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Okay morgen is Kris Bryant jarig maar mijn binder komt ook binnen als het goed is en aaaaaaaaaaaaaa


    This ain't no place for no better man.

    Lol. Ik ben hier echt klaar mee to be honest.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik denk dat ik vanavond even afstand neem.


    The truth is out there.

    CHEESECAKE. YES.

    Euuhhhhm.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2017 - 18:47 ]

    Ugh, ik hoopte dat Frankrijk een afleiding zou zijn, maar eigenlijk denk ik nu alleen maar meer aan Marvin. D:

    [ bericht aangepast op 3 jan 2017 - 18:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fleimkepa schreef:
    Ugh, ik hoopte dat Frankrijk een afleiding zou zijn, maar eigenlijk denk ik nu alleen maar meer aan Marvin. D:


    ahahaha ik was vandaag aan het gamen en er zat iemand uit Duitsland genaamd Marvin tegen mij aan het spelen en ik moest eventjes aan jullie tweetjes denken - niet dat het hem was , die kans is te klein maar toch cc;


    — Inner peace, it's hard to find. —

    If I was the question, would you be my answer?
    If I was the music, would you be the dancer?
    If I was the student, would you be the teacher?
    If I was the sinner, would you be the preacher?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Allerton schreef:
    (...)

    ahahaha ik was vandaag aan het gamen en er zat iemand uit Duitsland genaamd Marvin tegen mij aan het spelen en ik moest eventjes aan jullie tweetjes denken - niet dat het hem was , die kans is te klein maar toch cc;

    Tenzij je Paladins speelde, dan zou het kunnen xd

    Maar wel grappig dat je meteen aan ons dacht c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fleimkepa schreef:
    (...)
    Tenzij je Paladins speelde, dan zou het kunnen xd

    Maar wel grappig dat je meteen aan ons dacht c:

    Nop. Bo3 c:

    [ bericht aangepast op 3 jan 2017 - 18:50 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Allerton schreef:
    (...)
    Nop. Bo3 c:

    Nee, dan is het hem echt niet, haha ^^
    Had wel fun geweest


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fleimkepa schreef:
    (...)
    Nee, dan is het hem echt niet, haha ^^
    Had wel fun geweest

    Moest toch even lachen tho hahaha.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Allerton schreef:
    (...)
    Moest toch even lachen tho hahaha.

    Snap ik, hehe. Het is ook zo'n typisch Duitse naam, dus de kans dat je er meer tegen komt is groot xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Als ik nou eens met mijzelf afspreek dat ik vanavond pas mag gaan slapen als hij af is, misschien helpt dat.


    Happy Birthday my Potter!

    Zoiets kleins kan mijn humeur echt een beetje verpesten eigenlijk.

    ik heb een nieuwe username gevonden omfg maar nu twijfel ik

    HAHA ik ga zo lang twijfelen (net zoals bij kaleo) dat hij bezet gaat zijn als ik ga veranderen

    ja of nee lol


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys