• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Vallen de Q-schapen je lastig? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2017 - 14:59 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik haat dit werk en stomme klanten en die kut baas, ik haat het om bijna te moeten huilen in de zaak en me zo minderwaardig te voelen gadverdamme

    Ze vroegen vandaag of ik morgen extra kan werken, ik kon wel maar zei van niet en nu voel ik me badass.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oke, vriend is lief maar naast hem slapen was een hel. Like, lief dat ie me knuffelt in z'n slaap, maar dat het net leek op een drie dubbele houtgreep was wat minder.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Haha, niemand heeft mij nu nog nodig. :W

    Cosplay jas besteld ^^'


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik word hier zo, zo ziek van.
    Die kerel was 23. Hij is dood. Hij had nog een heel leven voor zich, net zoals al de andere 38 mensen. Maar het enige wat jullie kunnen doen met jullie zielige brein is racistische haatberichten sturen? Ik heb medelijden met jullie. Oprecht.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    het is mijn broer zijn verjaardag en er zijn nu maar twee mensen hier en het is al hel. er komen vanavond nog meer en i just wanna go to my room and sleep 🔫

    Ungoliant schreef:
    het is mijn broer zijn verjaardag en er zijn nu maar twee mensen hier en het is al hel. er komen vanavond nog meer en i just wanna go to my room and sleep 🔫

    Gefeliciteerd met je broer dan? Hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Good stuff, Simone de Beauvoir


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik wil eigenlijk gewoon dat het poef af is :')


    Happy Birthday my Potter!

    Yonghwa schreef:
    (...)
    Gefeliciteerd met je broer dan? Hehe.


    hahah dankjewel!

    Firgun schreef:
    Ik word hier zo, zo ziek van.
    Die kerel was 23. Hij is dood. Hij had nog een heel leven voor zich, net zoals al de andere 38 mensen. Maar het enige wat jullie kunnen doen met jullie zielige brein is racistische haatberichten sturen? Ik heb medelijden met jullie. Oprecht.


    yea las het net wth

    //k qing go go go


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ben al 4 dagen weg. Je zou toch zeggen dat mensen zich af gaan vragen waar ik ben? Right? Ugh, mijn ma geeft geloof ik echt niks om me..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    I did iiiiiit. Omfg.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Firgun schreef:
    Ik word hier zo, zo ziek van.
    Die kerel was 23. Hij is dood. Hij had nog een heel leven voor zich, net zoals al de andere 38 mensen. Maar het enige wat jullie kunnen doen met jullie zielige brein is racistische haatberichten sturen? Ik heb medelijden met jullie. Oprecht.


    Whut, wat?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.