• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Vallen de Q-schapen je lastig? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2017 - 14:59 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    ik heb geen stem meer cuz im an idiot maar yay! naar de duinen! haven't been there in agesss


    i put the fun in funeral

    Still can't believe she actually broke up with her. :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    * staart naar brievenbus *


    This ain't no place for no better man.

    Ja daaaag. We zouden donderdag naar de bios gaan en nu wordt het pas ergens over twee weken? Doei ik zoek wel iemand anders.
    En nu gaat mijn moeder ze nog verdedigen ook "die hebben ook hun eigen leven"... ja dus? Als je iets afspreekt, ga je niet opeens iets anders plannen. Nee, ben het niet met je eens mam.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2017 - 11:57 ]

    Fuckdiedeldo. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik wil eigenlijk wel een cover voor dat verhaal hebben, maar ik heb gewoon daadwerkelijk geen idee wat ik erop wil hebben...


    Stenenlikker

    'Je bent zo mager,' 'Je hebt echt wat meer vet nodig in je lichaam,' 'Eet je wel genoeg?'
    Mensen die een snelle stofwisseling niet snappen en het zelf niet hebben. Dat ik mager ben, wèèt ik, je hoeft dat niet telkens te zeggen om dat te bevestigen.
          Ik word er ziek van dat mensen altijd maar zo gemakkelijk denken erover. Er word altijd direct gedacht dat ik niet goed voor mezelf zorg. Dude, je wilt niet weten wat ik allemaal naar binnen gooi om voller te worden. Als je dat wist, had je niet zo gezeikt. Ik kan daar ook niks aan doen, is gewoon een van die effecten van een snelle stofwisseling.
          En als het met mensen met overgewicht aankomt, is het meteen erger en wordt het vergeleken. Dus mensen met snelle stofwisseling hebben het maar makkelijk? Daarom hoor ik telkens die kutopmerkingen. Dit slaat echt nergens op. First get your facts straight people, before you jump the gun.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zag een reclame over abortus. Echt niet dat er elke 15 minuten er in NL een abortus gedaan wordt.
    'Terugtrekken is geen betrouwbare anticonceptie methode.' Lach me kapot xD

    *pitch perfect op tv*
    *in de ondertiteling staat 'pik'*

    zusje van acht: wat is een pik :W

    [ bericht aangepast op 3 jan 2017 - 13:17 ]


    Heaven is a place that we all have

    Ik zou het op zich wel fijn vinden als die cijfers eindelijk online komen, ik heb al een hoop leerwerk door vier hertentamens, ik zou graag weten of dat er meer worden. En ook of mijn werkstuk een voldoende is, want zeg maar, ik snap dat het veel tijd kost, maar stel dat er veel opnieuw moet zou ik dat z.s.m. willen weten. Urgh.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Bryant schreef:
    * staart naar brievenbus *

    Me zodra ik mijn dingen heb besteld.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Egh, ik hou van je, maar ik ben geen wandelend woordenboek yk. Je kan ook gewoon het internet gebruiken :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Eindelijk bij de huisarts. Duurde veel te lang voordat ik die stap zette.

    Zo awkward als je voor vrouwen dingen naar een vrouwelijke huisarts gaat, ze even weg loopt om iets te halen en je eigen huisarts dan even hoi komt zeggen. Hahhaha, niet dat hij niet kan lezen waarom ik heen geweest ben.. Daar krijg ik vast nog wel iets over te horen, lol. En eindelijk weer eens bloedprikken. Misschien stuurt ze me zelfs door naar een internist, wat erg fijn zou zijn met mijn chronische bloedarmoede. Ik hoop dat ze hier blijft werken als ze klaar is met haar opleiding. Ze is een leuke huisarts ^^

    Lol ik vind mijzelf echt freakin slecht klinken en dan komen die laatste noten van Defying Gravity er zo perfect uit en zit ik van ja tuurlijk en dat lukt dan weer wel *facepalm*


    Happy Birthday my Potter!