• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Vallen de Q-schapen je lastig? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2017 - 14:59 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Murasakibara schreef:
    (...)
    Letten ze daar zo hard op bij jullie?


    Uit mijn eigen ervaringen is het nogal onvoorspelbaar. Ze controleren niet altijd op leeftijd, zo zat er eens bij een 12+ film iemand die echt geen 12 was :')

    //

    okay maar like kan iedereen stoppen met elkaars ideeën stelen serieus er komt dus een ripoff van Yuuri!!! On ice
    en het erge is
    Het is niet eens een yaoi ripoff

    //

    okAY ER IS EEN TRAILER EN HIJ DOET ME ERGENS AAN DENKEN

    [ bericht aangepast op 2 jan 2017 - 21:47 ]


    This ain't no place for no better man.

    Murasakibara schreef:
    (...)
    Letten ze daar zo hard op bij jullie?

    Yhap. Ik mocht ook niet naar Deadpool vorig jaar, omdat ik nog maar net niet 16 was.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ^Weirddd. Ik denk niet dat dat hier echt gebeurd :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bryant schreef:
    (...)

    Uit mijn eigen ervaringen is het nogal onvoorspelbaar. Ze controleren niet altijd op leeftijd, zo zat er eens bij een 12+ film iemand die echt geen 12 was :')

    //

    okay maar like kan iedereen stoppen met elkaars ideeën stelen serieus er komt dus een ripoff van Yuuri!!! On ice
    en het erge is
    Het is niet eens een yaoi ripoff

    //

    okAY ER IS EEN TRAILER EN HIJ DOET ME ERGENS AAN DENKEN


    Holy shit, ik kwam niet eens door die hele trailer heen. Dat is gewoon pijnlijk. :'D

    Ik had nog vage hoop dat het een lesbische remake was omdat het gender van de coach in de eerste beschrijving niet werd genoemd, maar nee, nope, ze hebben het gewoon extreem blank en hetero gemaakt, en daarbovenop ziet het er ook nog eens erg goedkoop uit, gosh. Verdrietig dit.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Holy shit, ik kwam niet eens door die hele trailer heen. Dat is gewoon pijnlijk. :'D

    Ik had nog vage hoop dat het een lesbische remake was omdat het gender van de coach in de eerste beschrijving niet werd genoemd, maar nee, nope, ze hebben het gewoon extreem blank en hetero gemaakt, en daarbovenop ziet het er ook nog eens erg goedkoop uit, gosh. Verdrietig dit.


    Reletable

    Ik kan de humor onder de trailer op youtube wel waarderen though.
    "can you hear?
    my broken heart~"

    "NEW TRAILER OF YURI ON ICE LOOKS GREAT"

    "Kubo sensei I had faith in you. YOI season 2 looks like shit"

    //

    Ugh rot op met je vuurwerk

    [ bericht aangepast op 2 jan 2017 - 22:14 ]


    This ain't no place for no better man.

    Square schreef:
    (...)

    Holy shit, ik kwam niet eens door die hele trailer heen. Dat is gewoon pijnlijk. :'D

    Ik had nog vage hoop dat het een lesbische remake was omdat het gender van de coach in de eerste beschrijving niet werd genoemd, maar nee, nope, ze hebben het gewoon extreem blank en hetero gemaakt, en daarbovenop ziet het er ook nog eens erg goedkoop uit, gosh. Verdrietig dit.

    Its so cringeworthy :c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Bryant schreef:
    (...)

    Uit mijn eigen ervaringen is het nogal onvoorspelbaar. Ze controleren niet altijd op leeftijd, zo zat er eens bij een 12+ film iemand die echt geen 12 was :')

    //

    okay maar like kan iedereen stoppen met elkaars ideeën stelen serieus er komt dus een ripoff van Yuuri!!! On ice
    en het erge is
    Het is niet eens een yaoi ripoff

    //

    okAY ER IS EEN TRAILER EN HIJ DOET ME ERGENS AAN DENKEN

    De cringe van de week oml :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenland/wijs-jij-anderen-op-spelfouten-dan-ben-je-een-onaangenaam-mens

    AHAHAHAHAHHA me. why is it accurate tho?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Allerton schreef:
    http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenland/wijs-jij-anderen-op-spelfouten-dan-ben-je-een-onaangenaam-mens

    AHAHAHAHAHHA me. why is it accurate tho?


    HAHAHAHA IK WERD ZONET IN DAT ARTIKEL GETAGD (lol pijnlijk dit) EN WILDE HET NET OP Q ZETTEN OML


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    ^ Same. It's me. :'D Maar hé, ik studeer niet voor niets Nederlands, he.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Blijft toch leuk als dit weer eens opnieuw gebeurt. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ezio is echt (heart2) ___ (heart2)

    [ bericht aangepast op 2 jan 2017 - 22:36 ]

    Allerton schreef:
    http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenland/wijs-jij-anderen-op-spelfouten-dan-ben-je-een-onaangenaam-mens

    AHAHAHAHAHHA me. why is it accurate tho?


    Ik ben Kunikida en ik ben beledigd.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    soms wil ik iets aardigs zeggen en dan denk ik "neee doe maar niet" maar dan denk ik waarom zou ik ooit niet iets aardigs moeten zeggen????? aardig is altijd goed

    Alles dat ik voor je doe, zou je dat ook voor mij doen?