• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Vallen de Q-schapen je lastig? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2017 - 14:59 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ben ik de enige die om de vijf minuten naar de deur loopt in de hoop dat mn pakketje aangekomen is ookal is het vijf minuten geleden dat je het pakketje überhaupt bestelt heeft? Ik wil mn pakketjeee


    This ain't no place for no better man.

    hoi ik ben klaar voor de bioscoop

    Square schreef:
    (...)

    Hahaha, waarom heb ik het gevoel dat iets of iemand jou gisteren op een idee heeft gebracht? (nerd)

    Maar yay, je bent een vijftienjarige Russische kunstschaatser die dol is op kleding met tijgerprint. 🐯


    Ik heb geeeeeeeen idee joh. ʕ•ﻌ•ʔ

    But yay! :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kawasaki schreef:
    hoi ik ben klaar voor de bioscoop



    Omg have fun!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Gibbs schreef:
    (...)

    Ik heb geeeeeeeen idee joh. ʕ•ﻌ•ʔ

    But yay! :')

    *walks into conversation* Of ook wel 'The Russian Fairy' genoemd (cat)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Kawasaki schreef:
    hoi ik ben klaar voor de bioscoop


    Veel plezier 😊


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik kan niets proeven ;_;


    Seasons will change, but I shall remain

    No ik zou donderdag naar de bios gaan met mensen en nu hebben ze opeens al andere plannen. (no_chears)

    I did it ^^ Ik heb het voor elkaar gekregen :3

    Krolock schreef:
    No ik zou donderdag naar de bios gaan met mensen en nu hebben ze opeens al andere plannen. (no_chears)

    Dat is niet leuk :c. Naar welke film zou je gaan?


    Seasons will change, but I shall remain

    Nu ik erover nadenk, doen die opmerkingen best pijn. Ik zou nóóit zomaar dingen roepen zonder er eerst over na te denken. Het is te begrijpen dat het moeilijk is mij ineens anders aan te spreken, maar dit is rude as fuck...

    Also, vanaf donderdag is Assassin's Creed in de bioscoop en ik voel me genaaid want de film is 16+ en ik word over drie weken zestien wat is dit voor wereld :')


    This ain't no place for no better man.

    Oscura schreef:
    (...)
    Dat is niet leuk :c. Naar welke film zou je gaan?

    Assassin's Creed. Ondanks dat ik weet dat hij misschien een beetje gaat tegenvallen, kijk ik er al wel heel lang naar uit.
    Nu is wat langer wachten niet erg maar ik heb juist nu vakantie dus dat kwam wel wat beter uit...
    Meh

    Bryant schreef:
    Nu ik erover nadenk, doen die opmerkingen best pijn. Ik zou nóóit zomaar dingen roepen zonder er eerst over na te denken. Het is te begrijpen dat het moeilijk is mij ineens anders aan te spreken, maar dit is rude as fuck...

    Also, vanaf donderdag is Assassin's Creed in de bioscoop en ik voel me genaaid want de film is 16+ en ik word over drie weken zestien wat is dit voor wereld :')

    Letten ze daar zo hard op bij jullie?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Krolock schreef:
    No ik zou donderdag naar de bios gaan met mensen en nu hebben ze opeens al andere plannen. (no_chears)


    Lol ik voel je pijn


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    Lol ik voel je pijn

    Arme wij