• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. :3 Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts


    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar


    ER IS EEN NIEUW TOPIC

    [ bericht aangepast op 8 jan 2017 - 8:52 ]


    all because i liked a girl

    Wervelwind schreef:
    (...)

    Die klinkt wel heeeeel erg leuk :9~

    Ungoliant schreef:
    (...)

    ooh dat klinkt heel gaaf ! en een prachtige cover

    Wooh thanks you two! *O*


    Wervelwind schreef:
    Nu ik al die flapteksten/samenvattingen zo lees, vind ik mijn verhaal opeens mega onorigineel. Maar ja onorigineel gaat ook, dan gaat niemand in ieder geval kunnen zeggen dat ze mijn plottwisten niet snappen (cat)

    Ben ik het niet mee eens! Vandaar ook mijn abo op je verhaal. :Y) Bovendien hebben velen het erover dat hun verhaal cliché is, maar je moet niet vergeten dat cliché zijn helemaal niet negatief hoeft te zijn. Clichés zijn vaak geliefd, dus waarom zou je het dan niet gebruiken?

    Goldstein schreef:
    (...)

    Super vet. Het doet mij ergens denken aan Beauty and the beast alleen dan origineler, duisterder en cooler c:

    Haha, leuk dat je dit zegt, want ik was zelf al bang dat het daar op begon te lijken. Maar ik heb een redelijk andere insteek dan die ze hebben bij Beauty and the Beest, dus ik denk dat het wel goed komt.

    Wauw, al die superoriginele verhalen hier! Hiertussen zinkt die van mij echt in het niet, haha.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Niet zo negatief allemaal! Jullie verhalen worden vast allemaal heel leuk en origineel op je eigen manier! ^.^ De enige manier om beter en origineler te worden is door te schrijven dus het komt vast wel goed! c:

    Ik heb echt al zo veel abo's dat ik niet weet hoe ik het lezen allemaal ga moeten bijhouden (nerd)


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    Nu ik al die flapteksten/samenvattingen zo lees, vind ik mijn verhaal opeens mega onorigineel. Maar ja onorigineel gaat ook, dan gaat niemand in ieder geval kunnen zeggen dat ze mijn plottwisten niet snappen (cat)


    Ach joh de mijne wordt gewoon een groot cliché liefdesverhaal dus de jouwe valt heus wel mee :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Reacties zijn zoooo motiverend! Luuuv them <3


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb net even gekeken en bij de tweede editie waren er 8 afgeronde verhalen, wat maakt dat de vierde editie de meeste afgeronde SOTY's ooit had: 9 afgeronde stories. Ik ben heel benieuwd of we dat dit jaar gaan overtreffen :Y) De derde editie had er het minst: 2. De eerste editie had er 3.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik wilde eigenlijk vandaag m'n plot + titel klaarhebben maar ik heb gwn nogsteeds niks. Great.


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    Goldstein schreef:
    Ik heb net even gekeken en bij de tweede editie waren er 8 afgeronde verhalen, wat maakt dat de vierde editie de meeste afgeronde SOTY's ooit had: 9 afgeronde stories. Ik ben heel benieuwd of we dat dit jaar gaan overtreffen :Y) De derde editie had er het minst: 2. De eerste editie had er 3.

    Als iedereen reacties blijft plaatsen in de stories (ook wanneer de sneeuwballen weg zijn - ik wilde bijna oliebollen zeggen lol) en iedereen elkaar blijft aanmoedigen... moet vast goed komen! Ik ga in ieder geval mijn best doen om weer mijn story af te krijgen. *O*

    Goldstein schreef:
    Ik heb net even gekeken en bij de tweede editie waren er 8 afgeronde verhalen, wat maakt dat de vierde editie de meeste afgeronde SOTY's ooit had: 9 afgeronde stories. Ik ben heel benieuwd of we dat dit jaar gaan overtreffen :Y) De derde editie had er het minst: 2. De eerste editie had er 3.


    Ik heb het vorig jaar niet zo goed gevolgd omdat ik toen niet meedeed, maar waren er toen ook zoveel enthousiaste reacties?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Ik heb het vorig jaar niet zo goed gevolgd omdat ik toen niet meedeed, maar waren er toen ook zoveel enthousiaste reacties?


    Je bedoelt aan het begin dat mensen super enthousiast verhalen in gingen zenden en nog mega gemotiveerd waren en op elkaar reageren? Dat is elk jaar zo, namelijk.


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    Je bedoelt aan het begin dat mensen super enthousiast verhalen in gingen zenden en nog mega gemotiveerd waren en op elkaar reageren? Dat is elk jaar zo, namelijk.


    Oeps :') ik denk dat ik dat topic altijd vermeden heb omdat ik eigenlijk wel mee wou doen maar nooit goede ideeën had.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Oeps :') ik denk dat ik dat topic altijd vermeden heb omdat ik eigenlijk wel mee wou doen maar nooit goede ideeën had.


    Vorig jaar waren er echt iets van 50 inzendingen. Dat jaar daarvoor veel minder, iets van 20 geloof ik, dat jaar daarvoor rond de 40 geloof ik en het eerste jaar iets van 25.


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    Vorig jaar waren er echt iets van 50 inzendingen. Dat jaar daarvoor veel minder, iets van 20 geloof ik, dat jaar daarvoor rond de 40 geloof ik en het eerste jaar iets van 25.


    Ik heb wel het gevoel dat de thema's van vorig jaar ruimer waren, waardoor mensen misschien sneller iets inzonden?
    Ik merk zelf dat ik dit jaar alles echt eerst goed heb uitgewerkt en niet meteen mijn verhaal heb ingezonden. (:


    The soul needs autumn.