• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. :3 Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts


    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar


    ER IS EEN NIEUW TOPIC

    [ bericht aangepast op 8 jan 2017 - 8:52 ]


    all because i liked a girl

    Frodo schreef:
    Lezen jullie liever in ik-vorm of in hij/zij-vorm?


    Persoonlijk maakt het voor mij niet uit, al schrijf ik altijd in de ik-vorm.

    En verleden tijd of tegenwoordige tijd? Ik schrijf eigenlijk altijd in de tegenwoordige tijd, haha.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dougal schreef:
    (...)

    Persoonlijk maakt het voor mij niet uit, al schrijf ik altijd in de ik-vorm.

    En verleden tijd of tegenwoordige tijd? Ik schrijf eigenlijk altijd in de tegenwoordige tijd, haha.


    Ik altijd verleden (: en nu schrijf ik voor het eerst in zij-vorm, maar ik ga steeds automatisch terug naar ik-vorm :c erg vervelend.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Ik altijd verleden (: en nu schrijf ik voor het eerst in zij-vorm, maar ik ga steeds automatisch terug naar ik-vorm :c erg vervelend.


    Ik probeerde een keer in de verleden tijd te schrijven, maar ik ging ook automatisch terug naar wat ik gewend was. :'D Ik twijfel nog hoe ik hier ga schrijven, haha.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dougal schreef:
    (...)

    Ik probeerde een keer in de verleden tijd te schrijven, maar ik ging ook automatisch terug naar wat ik gewend was. :'D Ik twijfel nog hoe ik hier ga schrijven, haha.


    Ik heb nu drie hoofdstukken geschreven dus als ik nu nog terug wil naar ik-vorm kan dat nog, maar als jullie liever zij-vorm lezen laat ik het gewoon zo (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Ik heb nu drie hoofdstukken geschreven dus als ik nu nog terug wil naar ik-vorm kan dat nog, maar als jullie liever zij-vorm lezen laat ik het gewoon zo (:

    Ik zou op de manier schrijven zoals jij wilt, dan komt het het meest natuurlijke over en dat leest het prettigste in mijn ogen. c:

    Ik schrijf eigenlijk altijd VT. En eerst vooral ik-vorm, maar de laatste paar verhalen eigenlijk telkens alwetende

    Ik schrijf eigenlijk per verhaal anders haha. Ik ga nu ik-vorm schrijven en hoogstwaarschijnlijk verleden tijd, maar meestal schrijf ik hij/zij verleden tijd.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik schrijf eigenlijk altijd in de eerste persoon tegenwoordige tijd. Er zijn trouwens al veel leuke verhalen binnen gekomen! Succes iedereen!

    Scythe schreef:
    (...)
    Ik zou op de manier schrijven zoals jij wilt, dan komt het het meest natuurlijke over en dat leest het prettigste in mijn ogen. c:


    Dat is waar, al is hij/zij wel een uitdaging die ik wil aangaan ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Lezen jullie liever in ik-vorm of in hij/zij-vorm?


    Ik lees echt alles, mij maakt het niet zo heel veel uit. (:


    The soul needs autumn.

    Frodo schreef:
    (...)

    Dat is waar, al is hij/zij wel een uitdaging die ik wil aangaan ^^


    Ik ben ooit als uitdaging van ik-vorm naar hij/zij overgeschakeld en nu kan ik niet meer terug haha


    The soul needs autumn.

    Ik zit dus te twijfelen of ik overstap naar hij/zij en naar verleden tijd, maar ik ben bang dat ik me dan te veel moet concentreren daarop dan dat ik aandacht besteed aan het verhaal zelf. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dougal schreef:
    Ik zit dus te twijfelen of ik overstap naar hij/zij en naar verleden tijd, maar ik ben bang dat ik me dan te veel moet concentreren daarop dan dat ik aandacht besteed aan het verhaal zelf. :')

    Ik schreef ook eerst ik tegenwoordig en ben daarna ook overgegaan op hij/zij verleden. Voor mij was het vooral in het begin even opletten, maar na een paar hoofdstukken ging het echt als vanzelf (maar ik ben nogal soepel hierin, dus ik weet niet of het bij iedereen zo vlot gaat...)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Wervelwind schreef:
    (...)

    Ik ben ooit als uitdaging van ik-vorm naar hij/zij overgeschakeld en nu kan ik niet meer terug haha


    Oh nooo D:
    @ Dougal: het is inderdaad zoals Dazai het zegt, in het begin is het even wennen maar als je even aan het schrijven bent, gaat het wel vlot. Al heb ik nu nog vaak dat ik teruglees en ineens in ik-vorm aan het schrijven :')


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Wie heeft er ook altijd ruzie met de samenvattingen? (Heb net de eerste versie van de mijne af)


    Happy Birthday my Potter!