• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. :3 Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts


    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar


    ER IS EEN NIEUW TOPIC

    [ bericht aangepast op 8 jan 2017 - 8:52 ]


    all because i liked a girl

    Wervelwind schreef:
    (...)

    Ik heb wel het gevoel dat de thema's van vorig jaar ruimer waren, waardoor mensen misschien sneller iets inzonden?
    Ik merk zelf dat ik dit jaar alles echt eerst goed heb uitgewerkt en niet meteen mijn verhaal heb ingezonden. (:


    Wat mij nu vooral ook opvalt is dat vorig jaar men vrijwel meteen enthousiast was. Die waren er nu ook veel, maar er waren ook twijfels. Echter zie je nu dat een aantal van die twijfelaars die eerst zeiden "dit is niks voor mij" toch wel iets lijken te hebben bedacht en het dus na even laten bezinken allemaal reuze meevalt. De thema's zijn ruimer dan je zou denken. Ze zijn echter misschien iets complexer, hoewel er vorig jaar ook heel veel vragen waren over AU en ook enkele over Oorlog.


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    Wat mij nu vooral ook opvalt is dat vorig jaar men vrijwel meteen enthousiast was. Die waren er nu ook veel, maar er waren ook twijfels. Echter zie je nu dat een aantal van die twijfelaars die eerst zeiden "dit is niks voor mij" toch wel iets lijken te hebben bedacht en het dus na even laten bezinken allemaal reuze meevalt. De thema's zijn ruimer dan je zou denken. Ze zijn echter misschien iets complexer, hoewel er vorig jaar ook heel veel vragen waren over AU en ook enkele over Oorlog.

    This, de themas zijn nu minder standaard, maar ik denk dat je er evenveel mee kan doen. Daar heb ik ook wel echt naar gekeken in ieder geval toen ik mijn thema koos ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ugh, ik haat mezelf echt heel erg nu -_- Ik heb net ingeleverd, maar begin opeens heel erg te twijfelen of ik nog mee wil doen met dit verhaal. En niet om de standaard reden. Ik heb al 6K geschreven, maar het probleem is dat ik het verhaal écht goed vind, en ik begin te twijfelen of ik er misschien toch niet ooit verder mee wil gaan (en dan is het natuurlijk niet zo handig om alles op Q te smijten). Dus ugh, haat aan mezelf.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dazai schreef:
    Ugh, ik haat mezelf echt heel erg nu -_- Ik heb net ingeleverd, maar begin opeens heel erg te twijfelen of ik nog mee wil doen met dit verhaal. En niet om de standaard reden. Ik heb al 6K geschreven, maar het probleem is dat ik het verhaal écht goed vind, en ik begin te twijfelen of ik er misschien toch niet ooit verder mee wil gaan (en dan is het natuurlijk niet zo handig om alles op Q te smijten). Dus ugh, haat aan mezelf.


    Zijn alle verhalen die op Q staan dan niet meer om te gebruiken, later? Want dan ben ik echt gejost.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Zijn alle verhalen die op Q staan dan niet meer om te gebruiken, later? Want dan ben ik echt gejost.

    Wel, ik heb al verschillende keren gehoord dat uitgevers het niet zo fijn vinden als je verhaal online heeft gestaan. Natuurlijk kan het nog steeds zijn dat ze het ondanks dat toch uitgeven, maar het kan een afknapper zijn.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dazai schreef:
    (...)
    Wel, ik heb al verschillende keren gehoord dat uitgevers het niet zo fijn vinden als je verhaal online heeft gestaan. Natuurlijk kan het nog steeds zijn dat ze het ondanks dat toch uitgeven, maar het kan een afknapper zijn.


    Maar als je het offline zet, zien die uitgevers dat toch niet?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Dazai schreef:
    (...)
    Wel, ik heb al verschillende keren gehoord dat uitgevers het niet zo fijn vinden als je verhaal online heeft gestaan. Natuurlijk kan het nog steeds zijn dat ze het ondanks dat toch uitgeven, maar het kan een afknapper zijn.


    Als je het van Quizlet haalt is het nergens meer te lezen dus dan kan het denk ik geen kwaad. Ik zou ook gewoon enkel de eerste versie hier dan op zetten en geen herschreven versies. En voor de zekerheid kan je ook altijd een andere titel gebruiken als je het gaat uitgeven. (:


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    (...)

    Als je het van Quizlet haalt is het nergens meer te lezen dus dan kan het denk ik geen kwaad. Ik zou ook gewoon enkel de eerste versie hier dan op zetten en geen herschreven versies. En voor de zekerheid kan je ook altijd een andere titel gebruiken als je het gaat uitgeven. (:

    Dat zou ik kunnen doen, maar ik ben zo van het principe dat ik al mijn 'serieuze' verhalen niet op het internet zet om ze een beetje te beschermen, zeg maar :')
    Maar ja, ik ga het even laten rusten zodat ik geen impulsieve beslissingen maak enzo XD


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dazai schreef:
    (...)
    Dat zou ik kunnen doen, maar ik ben zo van het principe dat ik al mijn 'serieuze' verhalen niet op het internet zet om ze een beetje te beschermen, zeg maar :')
    Maar ja, ik ga het even laten rusten zodat ik geen impulsieve beslissingen maak enzo XD


    Was 50 shades of grey niet eerst aan online fanfiction? Dat is toch ook uitgegeven?^^ (weliswaar in een heel andere versie, maar je gaat zelf sowieso moeten herschrijven)


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    (...)

    Was 50 shades of grey niet eerst aan online fanfiction? Dat is toch ook uitgegeven?^^ (weliswaar in een heel andere versie, maar je gaat zelf sowieso moeten herschrijven)


    Jap dat was een Twilight fanfic als ik mij niet vergis lol.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben echt bang dat er niet genoeg Royalty in mijn verhaal voorkomt.

    GinnyWeasley8 schreef:
    Ik ben echt bang dat er niet genoeg Royalty in mijn verhaal voorkomt.


    Je kan altijd even een pb sturen naar een van de SOTY crewleden om het te checken. Heb je dat al gedaan?


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    Je kan altijd even een pb sturen naar een van de SOTY crewleden om het te checken. Heb je dat al gedaan?


    Nee ik zal het meteen doen.

    Lezen jullie liever in ik-vorm of in hij/zij-vorm?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Lezen jullie liever in ik-vorm of in hij/zij-vorm?

    Zonder twijfel hij/zij! (Alleen in de tegenwoordige tijd heb ik liever een ik)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.