• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.
    Hehehehe


    [ bericht aangepast op 5 jan 2017 - 11:55 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik ben zo ontzettend in de war. Of nee, eigenlijk niet. Te teleurgesteld om toe te geven dat ik niet eens meer in de war ben.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Dacht dat ik na 9 jaar met deze ziekte wel geleerd zou hebben dat mijn enkels zwak zijn. Niet dus. Besloot plauteauhakken aan te doen en ga de hele avond uit. Kill me.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    En ik zit weer bij de apotheek. Hopelijk krijg ik het nu wel mee..

    heb amper onesies gevonden
    shame shame shame
    zelfs geen mopshonden
    shame shame shame

    heb wel adidas tubulars gehaald
    not so shame shame shame


    Heaven is a place that we all have

    why am i so uselesssss ( : (: ( ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    Ik heb het. Eindelijk. Duurde lang genoeg. Maar echt, niet zo nieuwsgierig zijn, het gaat serieus niemand een zak aan wat ik van de HA heb.

    You should have known don’t trust a poet
    Cause we know how to speak

    Ja mam, nu weet ik wel dat mijn kledingstijl jou niet bevalt, maar zolang jij de hele dag in een joggingbroek rondloopt en ik toch nog steeds volwassen ben heb je er niks over te zeggen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Thuis en doodop van de terugrit.
    2,5 uur in de file staan is echt oersaai en vermoeiend.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lol, ik mag deze kuur eigenlijk niet hebben omdat ik te licht ben. Ik doe het toch, de HA heeft het me voorgeschreven. Al weet hij wss mijn gewicht niet. Weet je, het maakt me niet eens uit...

    [ bericht aangepast op 6 jan 2017 - 17:37 ]

    Ik heb hoofdpijn maar ik wil geen paracetamol nemen, niet na gisteren toen ik er twee half uitkotste in de gootsteen van het hotel.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Voor het eerst in drie jaar, heb ik voor een wiskunde proefwerk hoger dan een 7 gehaald. Het is altijd een drama met het vak, want ik snap het nooit, en ik dacht dat ik het dit keer niet snapte, maar wow??? Al zeg ik het zelf, ik geef mezelf even een schouderklopje, want dit is een hele prestatie voor mijn doen!😊


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik zou best nog wel een weekje vakantie willen. Dit gaat veel te snel.


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    Uhm, misschien is dit geen goed idee. Ik wil niet permanent mijn gehoor verliezen door een overdosis. De bijwerkingen zien er ook erg spannend uit. Vooral bij 1 op de 10 mensen :S :S :S :S :S :S

    Laasyanir schreef:
    Uhm, misschien is dit geen goed idee. Ik wil niet permanent mijn gehoor verliezen door een overdosis. De bijwerkingen zien er ook erg spannend uit. Vooral bij 1 op de 10 mensen :S :S :S :S :S :S

    O, dat klinkt positief.....


    Seasons will change, but I shall remain